Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS - Indløsningsaftale. Deal eller No deal?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Der findes et alternativ til visa og master Card, jeg fik et brev og en opringning fra www.teller.no/danmark
De tager kun 2,3 %  og afregning inden 7 dage.

jeg bruger dem dog ikke selv endnu.




Mvh. Klaus Kirkegaard

Cyberimport perler til smykker  

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Jeg har netop selv søgt og fået en indløsningsaftale gennem PBS og det gik både smertefrit og omkostningsfrit. Men det jeg så kom til at tænke på var om din virksomhed er personligt ejet? Jeg har valgt at køre i form af en anpartsselskab. Det kan være at det er årsagen til de vidt forskellige oplevelser.

 

Med venlig hilsen

Peter Bruun 

TriDare

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
(Nu vi er ved anfordringsgaranti, kunne nogen evt. forklare hvad dét går ud på?).


Det betyder blot, at - i dette tilfælde - PBS kan kræve pengene af dit pengeinstitut på netop anfordring, så det er den skrappeste bankgaranti, man kan blive afkrævet.

Når PBS kræver sikkerhed, er det fordi der foreligger en risiko for, at du måske bliver nødt til at lukke din netbutik efter at have hævet nogle penge på en af dine kunders Dankort, og "glemmer" du så at sende varerne, så hænger PBS jo på regningen, så derfor forbeholder de sig ret til at kræve bl.a. bankgaranti.

 

Fiskehuset er personligt ejet, og jeg ved fra vores pengeinstitut, at de blev bedt om at komme med en udtalelse om os - og går jeg ud fra - vores økonomi. Men, den service, som Kim har været udsat for fra sit pengeinstitut, var da bestemt værd at gå efter, da det da har givet en hurtig ekspedition. Vi stod selv for vores ansøgning i 2005, vi søgte kun til Dankort, men der gik langt over en måned med godkendelse, og vi havde i forvejen indløsningsaftale på vores fysiske butik.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Min virksomhed er enkeltmands virksomhed, altså personligt ejet ja - Så du har nok ret, dét kan være en del af forklaringen.

 

Jeg har dog kontaktet min bank (nordea) hvor jeg har en yderst dygtig rådgiver, og hun har fortalt mig at hun sagtens kan og vil hjælpe mig, jeg skal bare sige til, no problemo!

Så det har jeg da tænkt mig, når tiden ellers er til det :)

 

Tusind tak for alle jeres svar!

Aminos!

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)