Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelding til nyhedsbrev - felter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i øjeblikket i gang med at arbejde på et projekt omhandlende levering af dagligvarer til privat. Der er godt nok lang vej endnu, men 
kunne godt tænke mig i hvertfald at få lavet en landing page til websitet. Derfor ville jeg hører om hvad i synes, når det kommer til "nødvendige" felter som skal udfyldes af personen der vil tilmeldes et nyhedsbrev?

Jeg havde egentlig først tænkt mig at der bare skulle være plads til Email og post nr. Men hvad med fornavn og efternavn? Eller bliver det hele bare for meget at kræve af folk, til en hjemmeside der ikke engang er færdig?

Idéen er bare at folk skal tilmelde sig nyhedsbrevet og så vil de få en mail når der kan leveres til dem/hvilket jo vi kan vide ud fra deres post nr. 

Fra København K
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Compost Marketing Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spænende.

Jeg tror at du skal passe på hvor meget info folk skal give dig da let kan forsvinde på dette.

Jeg sidder umiddelbart med et Dialog-Markedsføringssystem der vil passe ret godt til din forretning (wow det lyder godt nok som en sælger!)

ring endelig til mig for at snakke om dette.

Mathias Thur

Compost Marketing

mth@compostmarketing.dk

53 71 50 61 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så få oplysninger som muligt. I princippet er det jo ikke nødvendigt med andet end email? Jo mere folk skal udfylde, jo færre gør det...

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun være enig. Navn og email, eller kun email. Men hvis du gerne vil have en personlig hilsen i din email-marketing senere hen, kan det være en god ide også at få navnet med. 

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)