Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncepttegner til fantasy RPG-spil til mobilplatform

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Vi er et lille crew, med mig som primær drivkraft, der er ved at stable produktionen af et fedt fantasy RPG-spil på mobilplatform på benene.

 

I torsdags havde vi møde med nogle interesserede amerikanske investorer, der kan blive én af de fundingkilder, som vi arbejder med.

De har givet os tre uger, til at skabe en mere visuel præsentation af vores vision.

 

Det betyder, at jeg har ret meget behov for en dygtig koncepttegner, gerne med præference for fantasyuniverset. Jeg skal have lavet en hel del illustrationer af skærmbilleder, GUI, karakterer, scener, omgivelser etc.

Jeg kan selv tegne til husbehov, men bestemt ikke professionelt. Så jeg kan levere en længere række billeder, der skal illustreres.

 

Så hvis du sidder derude og mener, at det kan være noget for dig, så hører jeg MEGET gerne fra dig. Jeg har, som du nok kan læse, lidt travlt så jeg ville gerne kunne mødes og tale mere detaljeret om produktionshastighed, priser etc.

 

Lad mig høre fra dig!

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender nogle stykker der er meget dygtige, såvel hurtige.

Har du ikke fundet hvad du skal bruge, så send lige en PM.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)