Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento webshop...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Spur Con:Tra Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Sidder med en brændene lyst til at starte en webshop, så jeg kan tjene lidt lommepenge ved siden af su'en...

Mit problem er at jeg ikke har den fjerneste ide om hvordan man programmere en webshop...

Har kigget på Magento... Er der nogle her på Amino som kunne være interesseret i at hjælpe mig med at sætte den op og måske designe den en smule...

Har desværre ikke mulighed for at betale for det... men læser markedsførings økonomi så kan måske bytte med en modydelse...

Mvh Casper

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

CasperSpur:

Hej Aminoer...

Sidder med en brændene lyst til at starte en webshop, så jeg kan tjene lidt lommepenge ved siden af su'en...

Mit problem er at jeg ikke har den fjerneste ide om hvordan man programmere en webshop...

Har kigget på Magento... Er der nogle her på Amino som kunne være interesseret i at hjælpe mig med at sætte den op og måske designe den en smule...

Har desværre ikke mulighed for at betale for det... men læser markedsførings økonomi så kan måske bytte med en modydelse...

Mvh Casper

Ved du hvad du skal sælge, hvem der skal levere det, og hvordan du har tænkt dig at gøre det praktisk mht forsendelse? Hvis du har styr på de ting, vil jeg gerne hjælpe dig.

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Spur Con:Tra Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer...

Har produkterne liggende og har tænkt mig at benytte hhv. PostDK og GLS til forsendelse...

Skriver lige en PM til dig...

mvh Casper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)