Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot og CO2 neutralt website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 23
Fra  www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle...

Jeg er sikker på at der er blevet snakket om det her, masser af gange her inde, men jeg kan kun finde noget som er nogle år gammel, og der er jo sket en hel del siden..

Først tager vi lige trustpilot, for overvejer det lidt, er der nogle der har nogle meninger omkring det, for det har jeg.. Jeg kan godt se muligheden, men jeg også godt se ulemperne med det..

Det gode er..

Jeg kan øge min troværdighed overfor mine kunder.

Men min overbevisning er at, hvis vi tager 100 kunder. ud af de 100 kunder er der 99 kunder der syntes det er perfekt, går måske kun et par stykker ind at skriver, men den ene, som nu ikke er helt tilfreds, kan du med sikkerhed regne med at de går ind og giver dig en dårlig kommentar.

Derved kan kunden jo aldrig får et helt rigtig billede af virksomheden, ( Jeg bruger ikke selv trustpilot fast, men har brugt det et par gange, der kigger jeg ikke efter de gode kommentarer men efter de dårlige )

Og ang deres pris - Så svinger det fra 320-795 pr mdr, man skal bare sige nej til dem nok gange, så kan man få det som man har lyst..

Men er der nogle der får noget ud af Trustpilot, og også gerne nogle oplevelser med dem :-)

CO2 neutralt website:

Kan se det er begyndt at blive rigtigt populært, men er det ikke bare en fis i en horn lygte, og håbe på at man øger sin konverteringsrate.

Er der nogle som har nogle meninger omkring det her, og er der nogle der har en efekt af det..?

På forhånd tak til alle Aminoer

Hilsen

Christian Birch

Ejer af www.Guldcenter.dk salg af smykker, ure og forlovelsesringe

Story armbånd - Spinning ringe - Spinning jewelry og meget mere :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Jeg er egentlig meget enig med dig i dine iagttagelser. 

Trustpilot kan øge din troværdighed overfor kunderne, og uanset om det er retvisende eller ej, så vil jeg anbefale dig at bruge det. Jeg har været med til at lave nogle A/B test omkring netop Trustpilot, som viste at synligheden af Trustpilot havde en positiv effekt på konverteringsraten. Det skal naturligvis lige siges, at det var en virksomhed som havde en høj score hos Trustpilot. Alt andet lige, så viser ud også potientielle kunder, at der faktisk er gang i din butik. Det kan også have en god effekt på købelysten. 

CO2 nautralt website synes jeg også personligt er "fis i en hornlygte". Men prøv da at teste begge løsninger. Det skader jo aldrig at teste :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tilfredse kunder giver nu også TP kommentarer, men de skal gerne opfordres til det via en automatiseret påmindelse. TP kan gøre dette for dig, men der findes også andre systemer til det, bl.a. har jeg en Shopify app, som gør det for mig.

Jeg er generelt tilfreds med mit TP abonnement, men har dog ikke målt direkte på om det gør en forskel for konvertering. Enkelte kunder nævner dog at de har fundet mig den vej.

CO2 neutralt website er en fis i en hornlygte. Det har jeg intet belæg for at sige, men det rykker ikke noget for mig, når jeg selv shopper.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

CO2 neutralt website har været kanon - Det har givet en enorm effekt på mange sites, og øget salg...

....Fordi det har været en enorm let må at få et par stærke links på. Men det er vist ikke længere prisen værd. Men ideen er da meget sød.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gad jeg godt se en case på.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)