Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved noget om mobiltelefoni? (andet end at ringe!)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at saette et selskab igang, og kan se hvordan det naeste logiske skridt ville vaere en integration over mod mobiltelefoni. Jeg ved dog ikke saa hulenste meget om hvordan interconnect-aftaler o.l. fungerer, og har derfor brug for én der kan svare et par simple spoergsmaal. (F.eks., hvordan fik Telsome i foerste omgang aftalen til at bruge TDCs net?)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/4/2006 4:31:45 PM Forfatter:Anders V. Jeg er ved at saette et selskab igang, og kan se hvordan det naeste logiske skridt ville vaere en integration over mod mobiltelefoni. Jeg ved dog ikke saa hulenste meget om hvordan interconnect-aftaler o.l. fungerer, og har derfor brug for én der kan svare et par simple spoergsmaal. (F.eks., hvordan fik Telsome i foerste omgang aftalen til at bruge TDCs net?)

 
- Jeg var med til at sælger løsninger til fastnetmarkedet for en ny udbyder, da dette blev liberaliseret i 1999. Og i den forbindelse fik den virksomhed jeg arbejdede for, oprettet en faktureringsaftale, hvor det før var en re-sales løsning (en løsning hvor TDC fortsat fakturerede, men betalte os en provision)
 
Det der gjorde vi fik adgang til både det rå kobber, deres master og at fakturerer, var at vi kunne dokumenterer et kundegrundlag. Endvidere er der sandsynligvis blevet aftalt at vi kunne mønstre X antal kunder inden en hvis dato, hvilket ligeledes har været en del af aftalen.
 
Grundlaget er access til mange kunder...
 
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

[cut]


Grundlaget er access til mange kunder...




Men det havde Telsome vel ikke da de startede? Saa tror du blot de har faaet en aftale om en vis omsaetning, og saa haabet paa at de ville naa den inden for X antal maaneder?
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/4/2006 5:09:41 PM Forfatter: Anders V.
[cut]
Grundlaget er access til mange kunder...

Men det havde Telsome vel ikke da de startede? Saa tror du blot de har faaet en aftale om en vis omsaetning, og saa haabet paa at de ville naa den inden for X antal maaneder?

 
- Tellmore må há kunne dokumenterer eller garanterer en eller anden form for sikkerhed i deres forretning, ellers vil TDC ike stille deres master til rådighed. Det kunne jo også være der var sikkerhed i aftalen med tellmore. Jeg ved at Frank Rasmussen (stifter) i dag har gang i andre relaterede forretninger, så mon ikke han har haft en form for sikkerhed. Han har ihverfald høstet frugten godt.
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
...og saa vil jeg lige sige at jeg vroevler hver gang jeg skriver ''Telsome'', da jeg naturligvis mente ''Telmore''!

Tja, det kunne jo vaere rart hvis der var en Frank Rasmussen i forummet - saa kunne man faa en ret erfaren information!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)