Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vores nye site oppe at køre - hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Vi har de seneste par måneder arbejdet på at få vores nye site, www.designstudio.dk , op at køre. Nu synes vi det er ved at være 'good to go', men først hører vi gerne hvad I Amino'er har at sige til det? Skyd endelig løs! :)

Mvh,

 

Katrine, KoBu Solutions I/S

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden er rigtig flot lavet Big Smile

kunne være en ide lave et banner øverste på siden , hvor der er et slogan om siden og om jeres tilbud i tilbyder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er ikke helt up to par.

Dele-funktionalitet fire steder på samme side er også lige i overkanten.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

må indrømme jeg synes det ser for let ud, der er ikke rigtig spillet med musklerne for at overbevise den besøgende om at det er jer man skal bruge - det visuelle udtryk er bare ikke nok til at man bliver imponeret og derved overbevist om at i kan hjælpe - den mening er selvfølgelig min og den er jeg indtil videre alene om - håber i kommer et par klasser op i design og udtryk. pøj pøj :)

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at designet er lidt for kedeligt og enkelt, det er meget vigtigt at have et flot design når det er det man tilbyder til kunderne.

Ellers godt at se du har husket de sociale medier :-)

Med venlig hilsen

Nima

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg må være ærlig at sige at jeg aldrig ville vælge jer til at designe min side (lyder måske lidt hårdt :D). Jeg synes at jeres side ser outdatet ud og sammen med de sider i viser i højre side så er der ikke rigtig noget der viser mig at i kan lave hjemmesider og logoer der er moderne og og flotte. Jeg føler lidt at jeg kigger på en side der er lavet omkring årtusindskiftet. Undskyld hvis det er hårdt sagt men det er den fornemmelse jeg har når jeg ser siden - kedelig og forældet.

En designers webside skal gerne hvis hvad designeren kan præstere. Det er det allerførste kunden ser og det er yderst vigtigt at det signalerer professionalisme og kreativitet. Og det gør jeres site desværre ikke...

Håber at i kan bruge min kritik til noget positivt.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver ikke så overbevist igen... Mangler noget farve eller lign. der kan fange mine øjne til teksten og overbevise mig om, at det er jer og ingen anden!

Ellers ganske fin side :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre har sagt. Skru ned for dele mulighederne. Jeg synes heller ikke om designet - slet ikke taget i betragtning af at det er det i sælger. Derudover er der elementer der er på engelsk (i hvert fald i søgeboksen).

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får desværre lyst til at synge "back to the 80s". Jeg synes ikke at designet er up to date. Det er bare ærlig snak.

Hvor får I jeres inspiration fra? Kig evt. på templatemonster.com og skab noget kreativt fra den inspiration I får der. Det er noget mere tidssvarende.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

- Gør baggrunden ved selve indholdet hvid, og ikke gennemsigtig.
- Når man kører rundt i menuen, så synes jeg I skal ændre den farve - Den passer ikke ind i temaet.
- Få Jeres header lavet i en større str., lige nu er den ikke i ret god kvalitet. 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)