Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hypnotisørens PR boom

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg så en reklame med hypnotisøren Jacob Stracotta her d.1/1. Og tænkte ... ja det er en god ide, nu hvor nytårsfortsætterene skal realiseres.

Men hvordan får manden råd til tv reklame - en enkeltmandsfirma som ham ... Men så var han i GodmorgenDanmark i forbindelse med Hypnosens Dag!!! Ja det er flot pr. han har iværksat, et strategisk godt tidspunkt og så introducere danskerne til en international hypnosedag! jeg tør vædde på at han har optrådt i flere medier i denne uge.

Nu håber jeg for ham at der kommer godt salg i hans produkter.
(Jeg har to af hans cd''er og kan varmt anbefale dem)

Men hvem her på Amino er frisk til at introducere nogle nye dage? Hvad med netværketsdag, massagedag, spisudedag ...

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke set at han har deciderede TV-reklamer, men jeg kender lidt til ham.

Når man skal have sin første time hos Jacob, så er han ikke billig... vistnok 1800,- kr. for en time. Samtidigt har han uddannet nogle andre hypnotisører, der alle får kunder via hans hjemmeside og telefonnummer. En reklame fra hans side er derfor reklame for adskillige hypnotisører.

Hans praksis ligger hjemme hos ham selv, og såvidt jeg forstår er hans telefonpasser fra et eksternt bureau, så han ikke har en ansat til det formål. Hans omkostninger ligger altså rimeligt godt i bund.

Han er i øvrigt rigtig god, så hvis man vil have sig en interessant oplevelse eller har noget, man gerne vil have turbo-analyseret, så er han et godt valg.

Der er egentlig ikke noget specielt over det, udover at han er dygtig :-)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)