Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk telefonnummer fra DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Bonusbogen KA2KA I/S Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er i den situation hvor vi skal til at ringe fra DK til tyskland. I den forbindelse vil jeg høre om nogle af jer ved hvordan det foregår? Kan vi gå ned til fx. TDC og få et tysk nummer på dansk abon? Eller er der andre og bedre/billigere løsninger? 

Vi vil ikke ringe til tyske virksomheder fra et dansk nummer. 

Mvh

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

så simpelt tror jeg ikke det er. Jeg skulle bruge et tysk faxnummer (købte via popfax). Fik en Hamburgnummer. Da jeg ikke kunne dokumentere bopæl i Hamburg fratog de mig nummeret igen.

Mit bud er at du skal på jagt efter noget kontorservice, Regus, stråmand eller lignende....

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan oprette et tysk nummer via skype for 80 kroner så vidt jeg husker.

De tjekker dog om adressen er ægte, og du kan risikerer de tager nummeret fra dig som allerede nævnt. Tvivler dog på det sker hvis du opgiver en ægte tysk adresse, og det tager ikke mere en 1-2 timer før du er valideret af skype.

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis i tyskland er det svært. Man skal være bosiddende (virksomhedsadresse) i Tyskland for at have tysk nummer. Det var også gældende på Skype - som ellers er det oplagte valg - da jeg forsøgte på det for snart to år siden. Om det har ændret sig nu kan jeg ikke sige. Vi brugte dansk nummer, men fik en særaftale med TDC om billige takster til netop Tyskland. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Findes der ikke modsvarende 70 numre i tyskland?

som ikke kræver bopæl ?
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have en adresse / virksomhed i tyskland for, at kunne købe et tysk telefonnummer.

Vi kan dog hjælpe, hvis nogen er interesseret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Bonusbogen KA2KA I/S Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar. Jeg har snakket med en der bor dernede, og han siger det nemmeste her og nu, er at købe et taletidskort (det koster dog 2 kr. i minuttet). Men ellers tror jeg vi vil kigge lidt på skype løsningen hvis det kan lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)