Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikle et surebets program

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/4/2006 9:16:21 PM Forfatter: invipun 

Jeg selv koder i Visuel Basic 6.0, så dette ville være et godt udgangspunkt. Hvad siger folk til dette?
 
 
Kom videre - VB6.0 er ikke det bedste sprog til den slags, og så er det også forældet.
 
Kig istedet på C#.NET (eller VB.NET hvis du absolut vil prog. i VB) der er mange gode muligheder i .NET hvis du vil lave et godt program. Jeg har selv kodet i VB6.0 engang, men C# er et meget bedre sprog, og med .NET kan du lave webservices som klart overgår hvad du kan lave i VB6.0.
 
Blot en lille teknik-kommentar...
 
mvh Carsten
 
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
"Teknikken" er underordnet, så længe det kan udføre jobbet på en nem og brugbar måde. Hvis der er interesserede .net udviklere, er dette selvfølglig at foretrække, men ellers har jeg ikke et krav til.

-------------

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, du kan for så vidt have ret i at det er ligegyldig hvilken teknik der ligger bag, bare det virker. Men jeg tvivler på at du få en robust, fleksibel og skalérbar Internet-baseret løsning med Visual Basic 6.0.
 
Blot en velment kommentar fra en eks-VB6 udvikler...
 
mvh Carsten
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Invipun.

Jeg arbejder med surebet gennem et program, og har da tradet en del tidligere, så skriv gerne hvis du har konkrete spørgsmål.
Der er nu ganske mange måder at finde surebettene på. Og det behøver ikke være dyrt. Faktisk kan det med en startkapital på ca 5000 kr få det helt gratis i fremtiden.
Jeg må ikke jf company policy fortælle hvordan, men du kan sende mig en mail.
 
 
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
VB er fint til den slags programmer - det er ikke ligefrem et 3D-spil du skal udvikle vel ;-)
 
Du kan bruge det gratis komponent asp-tear til at løse opgaven med: http://www.alphasierrapapa.com/IisDev/Components/AspTear/
 
Har selv brugt det til lign. opgaver med stor succes.
 
Mvh. Henrik
 
 
 
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tipsloven er uden tivl en særdeles vanskelig skabning. Der er ingen grænser for, hvad der ikke er lovligt, og dette er desværre endnu et af punkterne.

 
Det er i loven gjort klart, at man ikke må formidle spil til bookmakere, og denne er overtrådt her.
 
Dermed er det ulovligt - om man så vil være ligeglad med det, er så op til en selv.
 
Mvh
 
Jesper Helmin-Poulsen
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/5/2006 6:48:16 PM Forfatter: Teamworker

Til Invipun.

Jeg arbejder med surebet gennem et program, og har da tradet en del tidligere, så skriv gerne hvis du har konkrete spørgsmål.
Der er nu ganske mange måder at finde surebettene på. Og det behøver ikke være dyrt. Faktisk kan det med en startkapital på ca 5000 kr få det helt gratis i fremtiden.
Jeg må ikke jf company policy fortælle hvordan, men du kan sende mig en mail.

Er det samme system som "Frøsse" tilbyder? Jeg mener, at det hedder RiskFreeProfit, eller noget i den stil..
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
nse> Ja det er præcis sådan et system jeg gerne vil udvikle, men det bliver i første omgang ikke lige så gennem arbejdet.

RiskFreeProfit har en række fordele, men det koster næsten 1000 kr pr. måned at bruge programmet, men til gængeld følger følgende funktion med: Du opretter 1 konto i EN bank som firmaet har en aftale med. Så får du adgang til alle bookmakere gennem firmaet, og du kan bette lige så meget du vil, sålænge der er penge i den pågældende bank konto.

- Jeg er lidt skeptisk over at de kun bruger en specifik bank

Jesper Helmin-Poulsen>
Kan det passe at loven kun gælder for offentlige systemer der tilbyder en form for service til alle? Min hensigt med programmet er, at uddele det til en lukket kreds, hvor alle har spillet en rolle under udviklingen / vedligholdelsen. Dermed er programmet alles i den lukket kreds.


Henrik Lauritzen>
Har du brugt det komponent med Visual Basic eller ved almindelig ASP?

Teamworker>
Jeg vil meget gerne i kontakt med dig. Jeg har nemlig en række spørgsmål, som godt kunne bruge et svar. Jeg vil snarest sende dig en mail.


Så tror jeg, jeg kom i gennem de fleste :)

-------------

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det kun er dem, der har udviklet det, der skal benytte det, så er der godt nok meget arbejde i det.. Så tror jeg bestemt, at det er noget lettere at ofre 1000kr om måneden på et gennemprøvet system.
Du kan jo ikke nøjes med at udvikle det. Der er masser af vedligeholdelse.
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan det passe at loven kun gælder for offentlige systemer der tilbyder en form for service til alle? Min hensigt med programmet er, at uddele det til en lukket kreds, hvor alle har spillet en rolle under udviklingen / vedligholdelsen. Dermed er programmet alles i den lukket kreds.
 
Loven skelner - som stort set alle andre love for øvrigt - ikke mellem, om det er til specielt udvalgte, eller til alle. Det ændrer ikke på, at det er formidling af spil, og det er ulovligt i Danmark.
 
Mvh
 
Jesper Helmin-Poulsen
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)