Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du noget, som du vil være sponsor med til vores iværksætterevent?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i skønne Amioner:)

Jeg er medlem af StartIt (www.startit.dk), som er en forening af studerende drevet at studerende. Vores formål er at udbrede iværksætteri til studerende.
Vi er igang med at arrangere et arrangement, som hedder "3 på stribe" og i den forbindelse er vi på udkig efter forskellige ting til arrangementet. Jeg tænkte derfor, at i skulle have muligheden for at sponsorere os og smide noget i vores goodiebags? Da vi er en nonprofit forening kan vi ikke betale for det, men der kan deltage 50 personer til eventet og vi har derfor 50 goodiebags, som i må smide noget markedsføring i og markedsføre jer over for de fremmødte!
Hvis det har interesse, så send mig en mail på joachimharris@gmail.com!
I kan se mere om arrangementer her:
eller her
www.startit.dk --> Det hedder "3 på stribe".
Vi har KAFFE, så den er taget:)! Men hvis der er nogen, som vil sponsere noget slik med logo på eller noget andet sødt til tanden med logo på vil vi være super glade:)
Det er næste torsdag d. 11 kl. 19! Så jeg jeg skal senest modtage noget onsdag i næste uge!
På forhånd mange tak:)
Joachim
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne sende 50 goodie bags, for mine sokker med logo. Der er et gratis par reklamesokker i hver pose. Har du noget indtryk af hvordan fordelingen er af mænd/kvinder?

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Aj, hvor fedt!!! Det er vi sindsyge glade for! Fordelingen pt. 16 mænd og 18 kvinder indtil videre, men der mangler stadig at blive tilmeldt flere! Men hvis det hedder 25 mænd og 25 kvinder tror jeg, at det kommer til at passe:)

Eventet er næste uge torsdag d. 11 okt. kl. 19 - 21 i idébutikken i Århus - www.idebutikken.net. Vi laver goodiebags på dagen, så får jeg dem inden torsdag næste uge er det super!

Min adresse er:
Joachim Harris
Rosenvangs allé 210 B, 2. TV
8270 Højbjerg
Igen - Tusind tak for det!
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Joachim

Noget sødt siger du - den har jeg jo svært ved at krybe udenom :)

Så jeg vil gerne sponsorere 50 poser Skittles - så blir det ikke meget sødere....

Håber i får et godt arrangement.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay!!!! Aj, hvor fedt! Tusind tak for det:) Nej, så bliver det ikke meget sødere og så smager de jo genialt godt:) Tusind tak!!! Hvis du vil have noget markedsføring for dit firma i goodiebagen kan du også sende det med, så kommer jeg det i:)

Du må også meget gerne sende det til adressen:

Joachim Harris

Rosenvangs allé 210 B, 2.TV

8270 Højbjerg

TAK:)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim - slå lige din pb til, så man kan skrive til dig privat.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes - det prøver jeg lige med det samme:) Ellers så skriv til joachimharris@gmail.com, hvis jeg ikke formår at gøre det:) Men prøver lige!

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan! Så skulle det virke:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)