Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektleder søges - bliv iværksætter med fast løn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
I en af mine små virksomheder søger vi øjeblikket en projektleder og key account manager med et stort iværksættergen.
 
Virksomheden:
AdMap lever af drive annonce-finansierede medier der distribueres til turister gennem københavnske hoteller.
Virksomheden er forholdsvis nystartet, men har på kort tid skabt et stabilt kunde-grundlag og er idag en sund men forholdsvis lille forretning. Vi er imidlertid ikke tilfredse med at være en lille forretning. Vi ønsker vækst gennem både produkt og markeds-udvikling og har på længere sigt en målsætning om at blive en international virksomhed.
 
Udfordringen:
Din udfordring som projektleder og Key account manager vil bestå af 2 ben.
1. Pleje af kundeforhold til eksisterende annoncører samt opdyrkning af nye salgs-muligheder.
2. Projektledelse i forbindelse med opstart af et nyopstart medie. Herunder budget-ansvar, produktions-planlægning og -ledelse, afdækning af markedsmuligheder, kontakt til samarbejdspartnere, direkte opsøgende salgs-arbejde m.m.
 
Vi tilbyder en god fast løn samt mulighed for at udleve alle iværksætter-lysterne i et ungt og vækst-præget iværksættermiljø. Til gengæld skal du have lyst til at give den en skalle og ikke være bange for det "hårde benarbejde" virksomhedsopstart i medie-branchen kræver.
 
Lyder det interessant, er du velkommen til at skrive til mig på rb@avita.dk eller ringe til mig på 26 53 57 73.
 
Vi snakker i telefon, holder jobsamtaler og drikker kaffe frem til og med d. 18 Jan. Herefter tager vi i sommerhus og tager den endelige beslutning om hvem der er den rigtige person til vores forretning.
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)