Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fanger jeg kunderne

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ladelys

Du skal fokusere hele din markedsføring på at føre bevis for, at netop dine LED lamper leverer et lys der kan erstatte de lyskilder de er beregnet til at erstatte.

Grunden er, at der er alt for mange led-lys derude, der ikke lever op til folks forventninger. Har du været i LED-lys markedet som køber så ved du hvad jeg taler om: Farven er forkert, lyset er ikke kraftigt nok i forhold til det lovede og pæren lyser ikke loftet op som en Halogenpære gør.

Hvis du ikke er i stand til at argumentere overbevisende på disse nøglepunkter får du intet salg.

Så er du i kundernes øjne bare en af de mange der ikke interesserer sig for at lytte til deres behov og de får et fjernt udtryk i øjnene.

Dernæst skal du argumentere tydeligt for, hvorfor det vil være en økonomisk fordel at købe netop dine lyskilder.

Og så skal du i gang med en MASSIV fejlrettelse - din hjemmeside er fyldt med fejl og uhensigtsmæssigheder.

Disse er i et sådant omfang, at det vil blive en købt konverteringsoptimeringsydelse (5 timer á 800,-) hvis vi skal gennemgå dem.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian. Tusind tak for dit svar. Ja vores hjemmeside er noget rod og det gør at den ikke virker overbevisende for kunden. Har rettet alt til dansk derinde men dem der skulle sætte det på hjemmesiden har ikke været professionelle nok. Afdelingen i dk har snakket om at lave en hjemmeside kun på dansk og når vi finder de rigtige til at gøre det til billige penge så vil vi have en mere troværdig hjemmeside som kunden kan forholde sig til. Vi tilbyder kunden at komme ud med vores lys og demonstrere dens virkning. Vores lys er speciel produceret og giver det klareste hvide lys som lyser meget bedre op end andre ældre modeller af led lys.

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian. Vi har mange kunder i Norge som vi fortæller om og som har givet deres respons på vores knap så catchy hjemmeside. Men vi overvejer at lave vores egen hjemmeside i dk kun på dansk så den vil virke meget mere troværdig. Jeg har været til kurser osv angående salgsmetoder og hvordan du fanger kunden. Det jeg bruger mest hos kunden er, at jeg virkelig selv tror på vores produkt. Men som du selv skriver så er dagen ik til dyrt lys. Vi er igang med en aftale med et storcenter og håber den går igennem. Det er første skridt på det danske marked. Vi fortæller alle kunder om miljøet og hvor meget der er at spare ved at skifte. Vi fortæller også om medarbejdernes og kundens behov for bedre belysning i butikken. Vi søger og søger efter ideelle kunder.

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil lave en hjemmeside kun på dansk så den, ja, virker mere troværdig. Men vi mangler en der ka lave hjemmeside til billige penge:).

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætter uden grænser. Du skal være mere end velkommen. Men så skal vi finde ud af det rette lys til din have. Du er meget velkommen til at kontakte mig så vi kan aftale nærmere og du kan høre nærmere om vores produkter.

Mvh
Rudi youssif

Salgsdirektør

Ladelys as

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej betina. Lyder som en rigtig god ide. Nogen råd til hvor man kan få arrangeret mødebooking?

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lyder som et spændende projekt.

Jeg ville anbefale dig, og lave en reklame film - Et billede siger mere end 1000 ord, som man siger :-D

Det behøver ikke at være kringlet at lave den, som nybegynder kan man evt. bruge livemoviemaker, eller andre programmer

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Lyder faktisk slet ik så tosset endda. Desværre så sidder de hoveder der har med hjemmesiden at gøre oppe i Norge. Derfor vil vi lave en hjemmeside der skal hedde ladelys.dk hvor det vil være på dansk og vores billeder ikke tager for lang tid at loade. Har overvejet en blog og links så der vil være mere opmærksomhed omkring vores side og produkter. Men som skrevet tidligere så har vi brug for en der kan lave en hjemmeside til et overskueligt beløb. Og når den hjemmeside kommer så skal der være alt så en kunde vil finde den mere troværdig.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvem skal sælge dine produkter? Er det Coop eller andre kæder eller de små individuelle forretninger?

Jeg ville satse på kæderne, du når flere på kortere tid...

Ring til dem, sats stort, det kan godt betale sig, og du har ikke noget at miste..

men ting tager tid, det sker desværre ikke så hurtigt som man kunne tænke sig...

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Ja vi har også snakket om en reklame film.

Hvordan ville det her virke :

Første klip, ser en stue med almindelig belysning. Personen sidder i det gullige lys og er øv over sin el regning. I baggrunden ser du en vissen have.

Klip to, ser du sammen stue med vores LED belysning, en glad mand som ingen bekymringer har og med masser af overskud til at læse historie højt for børnene. I baggrunden ser du en have der er grøn og fuld af liv.

Dernæst vil der stå.

Skift din pære ud og spar ekstra penge. Tænk på miljøet og vær med til at gøre verden til et bedre sted.

LADELYS AS
Vejen mod en bedre og mere oplyst verden.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)