Hej Ladelys Du skal fokusere hele din markedsføring på at føre bevis for, at netop dine LED lamper leverer et lys der kan erstatte de lyskilder de er beregnet til at erstatte. Grunden er, at der er alt for mange led-lys derude, der ikke lever op til folks forventninger. Har du været i LED-lys markedet som køber så ved du hvad jeg taler om: Farven er forkert, lyset er ikke kraftigt nok i forhold til det lovede og pæren lyser ikke loftet op som en Halogenpære gør. Hvis du ikke er i stand til at argumentere overbevisende på disse nøglepunkter får du intet salg. Så er du i kundernes øjne bare en af de mange der ikke interesserer sig for at lytte til deres behov og de får et fjernt udtryk i øjnene. Dernæst skal du argumentere tydeligt for, hvorfor det vil være en økonomisk fordel at købe netop dine lyskilder. Og så skal du i gang med en MASSIV fejlrettelse - din hjemmeside er fyldt med fejl og uhensigtsmæssigheder. Disse er i et sådant omfang, at det vil blive en købt konverteringsoptimeringsydelse (5 timer á 800,-) hvis vi skal gennemgå dem. Venlig hilsen, Christian |
Hej Christian. Tusind tak for dit svar. Ja vores hjemmeside er noget rod og det gør at den ikke virker overbevisende for kunden. Har rettet alt til dansk derinde men dem der skulle sætte det på hjemmesiden har ikke været professionelle nok. Afdelingen i dk har snakket om at lave en hjemmeside kun på dansk og når vi finder de rigtige til at gøre det til billige penge så vil vi have en mere troværdig hjemmeside som kunden kan forholde sig til. Vi tilbyder kunden at komme ud med vores lys og demonstrere dens virkning. Vores lys er speciel produceret og giver det klareste hvide lys som lyser meget bedre op end andre ældre modeller af led lys.