Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler input til www.hjemmeside-til-en-god-pris.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for nyligt lanceret www.hjemmeside-til-en-god-pris.dk for at kunne tilbyde et billigt alternativ til dem i min målgruppe, der ikke vil bruge penge på et skræddersyet website.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre, om der er noget, man savner i sådan en standard løsning? Eller om der måske er noget, der kunne være bedre?

Glæder mig til at høre jeres tanker.

Mange hilsner

Joel Grøndrup 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej måske også at lave et tilbud med alt inkl - altså også domæne og webhotel.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal argumentere mere for at hjemmesiden er i god kvalitet end at den er billig... Mange tilbyder hjemmesider helt ned til 500 kr, som sælges til en målgruppe der går efter discount.

Du bør fokusere på dem, som leder efter lidt mere kvalitet tænker jeg umiddelbart ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel Grøndrup:
Jeg har for nyligt lanceret www.hjemmeside-til-en-god-pris.dk for at kunne tilbyde et billigt alternativ til dem i min målgruppe, der ikke vil bruge penge på et skræddersyet website.

God idé! Yes

Hvad jeg helt sikkert ville mangle, hvis jeg overvejede at købe din løsning, var en brugervejledning. Du har en rigtig fin liste med features, men jeg tror at den godt kunne forvirre din målgruppe mere end den gavner, og derfor ville jeg som punkt nummer 1 på listen, have: "En letforståelig brugervejledning, så du nemt og hurtigt selv kan opdatere din hjemmeside og indsætte sider og indhold".

Jeg ville også ønske at du var lidt mere specifik mht. hvad jeg skulle betale for at få den support og vejledning, som du "gerne" vil give mig et tilbud på. Da hjemmesiden er så billig, kunne jeg godt frygte at supporten var skidedyr, nemlig :-) på den anden side virker du ikke særligt interesseret i at tilbyde mig support, da du også skriver at "det skal jeg selv finde ud af". Det mener jeg er en uheldig formulering, som giver indtryk af, at når du er færdig med mig, så kan jeg sejle min egen sø, medmindre jeg betaler kassen for at du hjælper mig. Jeg tror ikke det forholder sig sådan, det var bare min umiddelbare følelse, da jeg læste din tekst.

Det var sådan set det eneste jeg lige kunne komme på.

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for jeres gode input. 

Det er super! Jeg synes, det hele lyder ganske fornuftigt, så det vil jeg arbejde videre med. 

Mange hilsner

Joel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lysere blå baggrund og hvid tekst er meget svært at se når med sider ved skiftende lys , så få nogle farver i baggrunden der er længere fra hinanden .

få social medier god ide på siden google plus , facebook , twitter

cvr nummer sæt det gerne i fodnoten på siden og kontakt siden , det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)