Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Firma som kan lave website med + 200.000 produkter

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg søger efter forskellige firmaer som kan og har erfaringer med at lave en proffesionel webshop med over 200.000 produkter. Nogle referencer ville være skønne.
 
Jeg har allederede fat i Typoconsult, som kan lave en shop i OSCommerce.
 
Kender i nogle andre?
 
Pris ca. : 100.000 - 150.000 kr
 
Gerne billigere ;-)
 
Mvh
 
Kim Sand Sørensen
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt synes jeg at give over 100K for en shop, der er baseret på open source vanvittigt. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvad de skal udvikle specifikt til dig, og hvor omfattende dit design skal være..
Hvis det skal holdes i den billige ende, er der Dan Domain og Scannet som begge tilbyder integration med økonomisystem, som er et must med det vareantal.
Mange af de shops jeg kender, og samtidigt synes godt om, er hovedsageligt lavet af bureauer, hvor prisen mere eller mindre er underordnet - desværre... 
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok så siger vi en højere pris, men du må da meget gerne give mig nogle hints til hvem der ville kunne udvikle sådan et site.

Syntes det er uffatteligt svært at finde nogle der er virkeligt seriøse og som kan fremvise nogle gode referencer, sikkert fordi de dyre ikke ligefrem går og praler med hvilke større sites de har lavet.
 
MVH
 
Kim Sand Sørensen
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg læste forresten en artikel om www.trendybaby.dk i Børsen lige før jul. De er efterhånden blevet ret store, og de bruger stadigvæk Dan Domain. De har godt nok "kun" 10000 varer. Jeg ved ikke helt, om deres shopsystem ikke bliver lidt uoverskueligt med 200000 varer, men det kommer selvfølgelig an på, hvordan de er delt op. De var bla. pt. i gang med at gøre deres pakkesystem papirløst vha. håndholdte scannere.
Jeg ved ikke, om de varer du vil sælge ligger på dit lager eller en distributørs lager, men når omfanget af varer er så stort, så skal backenden spille...
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok.. Der er bla. www.creuna.dk. De er store, og har nogle store kunder deriblandt Telmore, TDC, Sterling og Bon'' A Parte, men deres priser vil være himmelhøje..
Så er der www.inleadmedia.com. De bruger PartnerCommerce til deres E-handelsløsninger. Jeg synes selv, at www.fashionfactory.dk er ret vellykket. Jeg kender ikke deres prisniveau..
Der er også www.vertica.dk der har udviklet www.bolia.com, som er opbygget omkring Microsofts Commerce Server..
 
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja... så er der jo os, men du får IKKE en løsning i Open Source her. Vi kan til gengæld byde på fuldstændig integration med f.eks. Navision - og en masse andre narrestreger. Men det kan du da høre om, hvis du ringer igen en anden dag (hvorfor spurgte du ikke, da vi talte sammen? )

Sammen med vores udviklingspartner i den "tunge ende" af E-handel ( se f.eks. http://www.kontorartikler.dk/ og http://www.skagenfood.dk/ og http://www.caslonshop.dk/ ) kan vi garanteret hjælpe dig videre.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Du kan give mig et kald, så kan vi tage en snak om mulighederne.
 
Sammen med et ERP-hus i baglandet, kan vi tilbyde skræddersyede e-handelsløsninger, baseret på .NET platformen. Der vil være rig muliged for integration med andre systemer, og udvidelser af løsningen, til f.eks. håndholdte PDA''er til sælgere, hvis det er aktuelt m.m.
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Kim

Prisen afhænder jo også af hvor hurtigt og ikke mindst hvor meget at du selv er i stand til at lave selv.

Pt. er jeg forsat på en Scannetløsning, men har kontakt til en af de selvstændige perler af programmøre, som også vil lave dette i et open source - OSCommerce system.

Hvis en kontakt til ''manden'' kunne have din interesse så er du velkommen til at give mig et bip.

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lever mange løsninger inden for oscommerce. Koblet op i mod AS/400, C5 eller andre løsninger.

Problemet er ikke systemet, men oftes om databaseserveren er "god nok". Da mange virksomheder køber webhosting for billigt, og kommer ind på en server der skal trække 1000vis af CMS, eShops med mere uden at være gearet til det.
 
Vi har leveret en hel del løsninger med satelitshops, dankort etc etc. Du er velkommen til en uforpligtigende snak.
 
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)