Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DISTRIBUTION DANMARK B-T-B ..ZAP???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg vil høre om nogen har gjort sig erfaringer med Zap Distribution i b-t-b segmentet.. (ikke b-t-c)

- hvad har været godt / hvad kunne være bedre??

 

Jeg har nogle opgaver som indeholder palledistribution i DK.

 

Mvh

Oggi

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Oggi

Jeg har brugt ZAP længe ( både BTB og BTC ), og er absolut tilfreds med både service og priser.

Om der er ting der kunne være bedre ? - Ja, det er der vel altid, men min overordnede vurdering er positiv.

Afhentning her hver dag, ude ( som regel) dagen efter, enkelt bookingsystem, gode priser, fleksibel og hjælpsom backoffice, Track and Trace.

Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Timeless Toys ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

 

Jeg har brugt ZAP i godt et år nu.. og til at starte på var der INTET de ikke kunne klare, alle de løfter man fik - med den lille detalje at INTET bliver overholdt !

 

Jeg er blevet lovet dansk -og engelsk talenden charffører, mine kunder får dog stadig de samme charffører som kun taler polsk og ikke kan forstå et hak engelsk eller dansk.

Jeg er blevet lovet dag til dag leveringer - nogle gange skal man være heldig at varerne i det hele taget kommer frem. Pakker der ligger på terminalen i op til 5 dage uden at blive forsøgt leveret til modtager. Pakker som er bortkomne og som ZAP ikke vil erstatte.

Retur varer som ikke bliver returneret til afsender, men derimod bliver genleveret hos modtager, stik imod aftale.

Når man henvender sig til kundeservice er der ingen hjælp at hente - ved mere end én lejlighed har jeg taget kundeservice i direkte at lyve overfor mig.

Har talt med næsthøjeste i systemet og da sagen blev lidt for varm for ham (han slap op for undskyldninger for deres inkompetence) svarede han mig : Det kan jeg ikke lige overskue !

 

Øhh hvad, siger jeg bare.... ? Hvad er det for en holdning og måde at behandle kunder på. NEJ TAK siger jeg - fremover bliver det IKKE ZAP jeg bruger !!

Har fundet en anden løsning, og i sidste ende er det faktisk en billigere løsning end ZAP.

Og fremover vil jeg fraråde ALLE at bruge et sådan amatør firma som ZAP !

 

Mvh Helle C

 

 

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har to liftbiler til rådighed ring på 31336970
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle
Jeg har de chauffør du søger ring lig på 31336970

Mvh
Hassan
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)