Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstart

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der har noget erfaring indenfor et rengøringsfirma, hvad skal man gøre som det første? jeg er godt klar over at jeg skal henvende mig til skat for at få et cvr nr. i første omgang.

Min største bekymring er at hvordan jeg kommer igang, jeg skal have nogle rengøringsmænd, men kan ikke begynde ansætte folk inden jeg har fået lavet kontrakter med firmaer der har brug for rengøringshjælp.
Hvordan kommer man i kontakt de firmaer??

sadia

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sadia,

Du kan prøve at kigge inde på Startvæksts hjemmeside. Der kan du finde svar på mange spørgsmål. Du kan også stille spørgsmål til eksperter.

Link: Startvækst.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sadia2:
Min største bekymring er at hvordan jeg kommer igang, jeg skal have nogle rengøringsmænd, men kan ikke begynde ansætte folk inden jeg har fået lavet kontrakter med firmaer der har brug for rengøringshjælp.
Hvordan kommer man i kontakt de firmaer??

Hej Sadia,

Har du nogen som helst professionel erfaring med rengøring? Har du eksempelvis arbejdet for nogle store rengøringsfirmaer eller haft rengøringsjobs?

Hvis ikke, så skab dig noget erfaring først - og gå så til firmaerne bagefter. Start evt. med at tilbyde rengøring til private. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)