Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt ikke "online" regnskabsprogram, men hvilket ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik P. Ernst:
Ja det er måske religion.

Hvis du havde læst min forrige kommentar så skrev jeg jo lige præcis det du sgier, bare uden at nævne nogle programmer.

Der står at du er Dynamics expert, så er det vel naturligt at du reklamerer for netop de systemer. Ikke fordi jeg har noget imod dem, de er såmænd meget gode, men der findes mange andre systemer som måske bedre opfylder behovene.

Nogle af de installerede systemer kommer jo også med et månedligt eller årligt begyr for vedligeholdelse og det mener jeg netop at Dynamics familien gør.

Derfor sørg for at dem der anbefaler systemer er nogen som ikke er farvet af kun 1 system eller 1 leverandør.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:
Derfor sørg for at dem der anbefaler systemer er nogen som ikke er farvet af kun 1 system eller 1 leverandør.

Jep helt enig, og I som repræsenterer et bogføringsprogram (eller i andre sammenhæng - lønsystem - og hvad ved jeg) skriv fra start i anbefalingerne, at JEG arbejder for xxx - Rådene kan være super, selv om de kommer fra en insider, ja måske tilmed bedre, men det er vigtigt at indikere, at man jo så ikke er totalt neutral.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne høre alle folks holdninger, men hvis folk repræsentere en service for et system, ville det også være godt at høre dette, da det som sagt kan give farvede holdninger.

Derudover har jeg snakket med min chef omkring det med online. Han vil ikke have noget som koster noget månedligt, da det ofte ender med at blive dyrt, derfor skal vi bruge et program som koster et engangsbeløb også tror jeg han er ligeglad med om der kommer opdateringer eller ej :) Det skal self. bare virke :) Tvivler dog også på der er mange som har denne holdning eller også er der bare få firmaer, som finder dette profitabelt :)

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick

Vi er en mindre leverandør af netop ERP løsninger, til kunder der har behov udover C5 og med rige muligheder for tilpasninger.
Vi har leveret løsninger til små og mellemstore virksomheder siden 1978. 

Desuden har vi en lang række referencer, der er rigtigt glade for programmet.

Kig derfor gerne på www.atomic.dk - programmet hedder Keybalance.

Keybalance kan selvfølgelig at det sædvanlige debitor, kreditor og finans, men har også en ganske avanceret lagerdel med vægt, batchstyring og sammenkobling til et forsendelsesmodul.

Så måske var netop dette interessant for jer.

Mvh

Flemming

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i andre og især jvk

Denne tråd er godt nok svær at toppe, meeen jeg vil tillade mig at levere nogle generelle iagtagelser og erfaringer.

Jeg skal med det samme skrifte, at jeg er medejer af leverandøren Winfinans ApS.

Det syns jeg så ikke helt skal ligge mig til last, da jeg:

1. Har arbejdet i snart 20 år med disse problemstillinger.

2. Som leverandør af administrative løsninger hele tiden arbejdet for at levere bedre og stadigt prisfordelagtige løsninger til SMB firmaer.

3. Stadigt leverer både løsninger til lokal installation og til levering i en Webbrowser med abonnement.

4. Jeg har inden ansættelse hos Winfinans arbejdet i engrosvirksomhed, produktionsvirksomhed og også dér beskæftiget mig med økonomiløsninger.

Faktum er, at vi startede med abonnementsløsninger på nettet i 1999 - et tidspunkt, hvor de fleste var meget usikre på data på nettet og internetforbindelserne væsentligt ringere end i dag.

Vi kan kun se, at online løsninger totalt set er væsentligt mindre omkostningstunge at levere, hvorfor de over tid vil blive billigst for langt de fleste virksomheder, der abonnerer.

Herfra skal ses bort fra de, der kun fører finansregnskab og som absolut vil have det derhjemme. Det kan man selvfølgelig fortsat - det vil være billigere, men  de vil så heller ikke kunne mange af de ting, som den moderne bruger vil være glad for.

Det næste trin handler om den fremtidige udvikling af elektronisk samarbejde mellem virksomheder. Udveksling af elektroniske ordrer og fakturaer er godt på vej, og det er sikkert, at vi i fremtiden vil se kunde- og leverandørvirksomheder, hvor deres løsninger vil kommunikere via nettet.

Her vil de centralt organiserede løsningsleverandører igen få fordele af en fælles infrastruktur, hvor lokalt installerede løsninger i langt højere grad vil trække langt større økonomiske veksler på deres brugere, for at kunne tilbyde samme funktioner.

Til sidst skal nævnes, at f.s.v. angår mindre virksomheder, så er det min erfaring, at deres efterspørgsel i år 2000 var størst efter lokalt installerede løsninger, men i dag er de langt større efter online løsninger. Det vil få betydning i de kommende år.

Det må også nævnes, at løsninger, der har deres rod før år ca. 1995 er lokalt installerede løsninger - også selvom de i dag kan leveres i en remote desktop version.

Dette blot ment som en synsvinkel man skal tage med som løsningskøber i 2012.

Med venlig hilsen

Peter Wismer 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)