Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj produktion i Kina

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nogen venner og jeg har et tøj brand, indtil videre har vi kun lavet tryk på forskellige tøjdele

Vi vil gerne udvide til at lave det hele fra bunds selv og få det produceret i Kina.

Og så tænkte jeg også på hvordan vil producenten have vores model af tøjet fil? program? osv.

Håber virkelig på et godt svar :)

Hilsen Asger

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et demo ex - vil det være vigtigt at han får det - og har du en tegning i fil er det også godt, men de fleste Kinesiske beklædningsfabrikker kan klare sig ud fra næsten alt - bare du finder en der er vant til den type tøj - hvis der er noget de kan, så er det at kopiere rigtigt godt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! Kan man bruge et 3D program med præcise mål osv.

Og Ved du hvordan man kommer i kontakt med dem eller noget i den stil?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan mange - andre kan ikke - så det må man høre om fra gang til gang. Du kan få navne og adresser på tøjproducenter på Kinas ambassades handelsafdeling - eller via en række outsoursing selskaber i Kina med danske eller europæiske ansatte - eller måske nogen herinde vil hjælpe - evt mod lidt penge. Samlet set, er produktion i Kina noget man skal ud og hilse på inden man sætter alt på et bræt, når man har fundet et par leverandører

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger. 

Hvis det ikke lige netop skal være Kina og du kan kontakte mig. Jeg producere på Madagaskar. 

Kontakt mig på mikkel@intnet.mu og vi tager den der fra.. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

azrank:

Tak for svaret! Kan man bruge et 3D program med præcise mål osv.

Og Ved du hvordan man kommer i kontakt med dem eller noget i den stil?

 

Du can sagtens bruge 3D program med præcis mål. Jeg kan hjælpe med at finde tøj fabrikker i Kina. Mvh, Anne Z.

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Jeg arbejder som partner i et kinesisk baseret kommunikationsvirksomhed som sætter kunderne i direkte kontakt til fabrikkerne for at mindske omkostningerne.

Send mig en mail med dit budget, kvantitet af t-shirt per design og hvad jeres fremtidige planer er.

Ud fra det kan vi se om vi kan finde jer en fabrik der passer til præcis det i har brug for.

Mvh.

Philip Femø

ZhongKai NongYe Co. Ltd.

+45 60149416

Fra København
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Fra  GlobaxTrade ApS GlobaxTrade I/S Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blander mig lige undskyld :) jeg har en side om tøjdesign og jeg får flere og flere der gerne vil vide hvor og hvordan man lige gør ! 

http://toejdesigner.dk/designer/ dem som har mulighed for at hjælpe fra udlandet må meget gerne lave reklame for dem selv her inde da jeg ikke har side for at tjene på den men for at kunne hjælpe både dem som spør mig men også for at spare mig selv for den tid det tager at svare på det samme igen og igen :)

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Jeg sidder og søger lidt frem og tilbage, og har nu fået øje på dette indlæg. Jeg går selv og designer en masse tøj og vil rigtig gerne have det i produktion, og videre... Jeg går og søger en billig leverandør, da jeg er en meget fattig studerende, men tror rigtig meget på mine designs. Derfor satser jeg på, at mine designs kan falde i god jord hos danskerne og senere resten af verden.

Jeg designer skjorter, t-shirts strik osv, men i første omgang kunne jeg godt tænke mig, at få produceret skjorter samt cardigans, da vi lige nu er inde i en kold periode. 

Jeg sidder og er færdig med nogle tegninger, men sidder fast da jeg ikke ved hvordan jeg skal få dem produceret. Jeg tænker at jeg vil starte ud med at bestille 150 stk hjem og derefter sælge dem over nettet (webshop)

Kan du hjælpe?

På forhånd tak

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)