Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så i aftenens DR Pengemagasinet med Martin Thorborg?

Side 5 ud af 10 (92 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Provins:

Vi kunne jo arbejde en time mere om dagen og så var regnestykket anderledes, så var dagligvare på nettet billigst

Sorry for de lidt hårde ord, men jeg er fucking træt af at høre fra folk, at MAN BARE kan arbejde en time ekstra, så løses alle problemer.

Vi lever i et fucking forbrugssamfund, hvor køb og smid væk mentaliteten har taget overhånd, og det bliver menneskets endelige, hvis man ikke snart får sat i stopper for udtømning af jordens ressourcer. Og for at vi alle BARE kan arbejde en time ekstra, så skal der ligesom være nogen, som kan forbruge de varer/services, som der produceres i den time. Hvem skal købe dem? 

At arbejde en time ekstra er en totalt uigennemtænkt løsning, hvor man hverken har taget forbehold for omgivelserne eller indvirkningerne fra andre lande, hvis de benytter samme træk. Med andre ord så er det BIG FAIL, men løsningen stammer jo også fra den "succesfulde" regeringen, som sjovt nok droppede forslaget, da de endelig kom til magten. Gæt selv hvorfor Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg kontakter aldrig selv medierne, de ringer til mig og så hjælper jeg dem og de mig. Kvaliteten i deres programmer og artikler kan jeg ikke gøre det store ved andet end at kritisere det og håbe på det bliver bedre. Men indtil da, så skaffer de da flere brugere til Amino og det er jeg glad for.

Hatten af for det Thorborg. Du bruger dem og de bruger dig. Det er jo win - win. Men det der undrer mig lidt ?. Er at du skulle være ekspert i nethandel ?. Har du åbnet en webshop jeg ikke har hørt om ?. Og det med den dårlige service i butikker ?. Ja jeg får altid den fineste service i butikker. Har lige været i en Telia butik idag. Der var intet at klage over. Så måske du bare kommer i de forkerte butikker ?. Man skal passe på med at generalisere for meget. Der er jo flere tusinde butikker i Danmark. Og ingen der er ens.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Er at du skulle være ekspert i nethandel ?. Har du åbnet en webshop jeg ikke har hørt om ?


Jeg har skrevet E-pusher som du måske har hørt om og arbejdet professionelt med nettet siden 1995, så lidt har jeg da set og prøvet.
Men de sidste par år har jeg ikke arbejdet så meget med detaljerne, men mere med de store linjer. Jeg hjælper en del virksomheder med digitale strategier og lader andre om at konverteringsoptimere m.m.

Michael:
Ja jeg får altid den fineste service i butikker.
 

Jeg må være meget uheldig så. Jeg oplever sjældent noget der minder om service i danske butikker, men nu har jeg også vænnet mig til det amerikanske niveau, der ligger lysår foran Danmark hvad service angår.

Michael:
Man skal passe på med at generalisere for meget
 

Det bliver man nødt til, hvis man skal kigge på det store billede. Min oplevelse er, at man får lavere priser på nettet og en ok service, mens man får høje priser offline og samme eller dårligere service.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det bliver man nødt til, hvis man skal kigge på det store billede. Min oplevelse er, at man får lavere priser på nettet og en ok service, mens man får høje priser offline og samme eller dårligere service.

 

For at vende tilbage til oplevelsen i Telia butikken idag. Det var et nyt nummer til min mor vi skulle købe. Hun mente selv at hun jo sagtens kunne nøjes med taletid. Men da det så viste sig at hun også skulle spille på mobilen. Var det jo et abonnement med Data hun skulle have istedet for. Havde jeg bestilt taletidskortet over nettet havde det jo medført en masse problemer med at få fat i et nyt. Det var den høflige ekspedient da så vaks at forklare den gamle dame. Og det skal da lige siges at vi fik det abonnement til samme pris som det koster på nettet.

Så jeg har stadigvæk meget svært ved at genkende det du beskriver. Jeg handler også over nettet i udenlandske butikker Osv.. Men er langt fra enig med dig i de dystre udsigter for Butikkerne. Og så tror jeg også du lige har glemt de Logistiske problemer der er ved nethandel når vi taler størrer varer. For slet ikke at komme ind på fragtpriserne her i landet.

  Mvh Michael

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Sorry for de lidt hårde ord, men jeg er fucking træt af at høre fra folk, at MAN BARE kan arbejde en time ekstra, så løses alle problemer.

Vi lever i et fucking forbrugssamfund, hvor køb og smid væk mentaliteten har taget overhånd, og det bliver menneskets endelige, hvis man ikke snart får sat i stopper for udtømning af jordens ressourcer. Og for at vi alle BARE kan arbejde en time ekstra, så skal der ligesom være nogen, som kan forbruge de varer/services, som der produceres i den time. Hvem skal købe dem? 

De fleste der skriver her inde er selvstændige, de har altid noget de ikke har fået lavet, eller noget de gerne vil have lavet, så derfor kan de sagtens arbejde en time mere

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Michael:
Ja jeg får altid den fineste service i butikker.
 

Ja så er du da heldig jeg løber næsten altid ind i nogen inkompetente i forskellige butikker, de bedste er tøj forretninger, der kan de da somregl 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:
Mej jeg vil da gå ud og fange 100 østers og så få 50 perler hvis det er rigtigt hvad du siger. Så har jeg da en julegave hjemme. Stick out tongue
Jeg tror du skal læse hvad jeg skriver - Big Smile - og helt enig er der da noget der er korrekt. Iøverigt sidder der en dame i Flensborg i en Campingvogn der også kan hjælpe med at spå om fremtiden - hvis du vil have second opinion på det du hører Big Smile eller læser.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig, godt indlæg af Thorborg.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Provins:
de bedste er tøj forretninger, der kan de da somregl 

jeg må le. alle de tøjforretninger jeg besøger, er det som regel unge smart-i-en-fart typer der arbejder som mildest tal ikke ved hvad service er. de mener selv de er gode til at fortælle hvor godt et stykke tøj klæder dig, eller anbefale dig et eller andet...

det sidste jeg har brug for i en tøjforretning er folk der skal kommentere eller pådutte mig en tøjstil. de kender mig ikke?

i mine øjne skal en tøjsælger være god til 2 ting. farvesammensætning, og finde de rigtige størrelser. og indtil nu har jeg kun mødt nogle der kunne sidstenævnte...

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

jeg må le. alle de tøjforretninger jeg besøger, er det som regel unge smart-i-en-fart typer der arbejder som mildest tal ikke ved hvad service er. de mener selv de er gode til at fortælle hvor godt et stykke tøj klæder dig, eller anbefale dig et eller andet...

det sidste jeg har brug for i en tøjforretning er folk der skal kommentere eller pådutte mig en tøjstil. de kender mig ikke?

i mine øjne skal en tøjsælger være god til 2 ting. farvesammensætning, og finde de rigtige størrelser. og indtil nu har jeg kun mødt nogle der kunne sidstenævnte...

 

Mon ikke det er dig det er galt med så ?. Når jeg kommer i den lokale Din Tøjmand Får jeg da udmærket service. Men det lyder jo som om at du ligefrem bliver ved med at opsøge de forretninger der giver dig dårlig service ?. Der findes så mange forskellige Tøj forretninger der ude. Giver de dårlig service i den ene, så går man da bare videre til den næste. Og måske du skulle vælge forretningen til Voksne mennesker næste gang.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 5 ud af 10 (92 indlæg)