Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov Påmindelse ?.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen der har en lidt sjov tekst man kan sende til de kunder der har glemt at betale via Bankoverførsel ?. Man kommer jo tit længere med en sjov påmindelse end en kedelig standard.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det snart er jul og jeg skal holde jul samnen med familien - ville det gøre mig glad hvis du ville overføre de penge der er i restance mellem os to - så sikrer jeg mig en fredelig jul :)

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk sig man kan ikke gå ned i en dagligvare butik mere og købe på kredit. Der er man nødsaget til at betale her og nu
Jeg har dog en betalingsfrist i mit firma overfor mine loyale kunder.
Dog er fristen begrænset - og den er overskredet nu.
Min bankkonto sulter og banken ringer - så mon ikke du har glemt at betale. ???
Det er nok blot en fejl hvorfor jeg imødekommer din indbetaling inden for få dage.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Aahh De er sådan lidt stramme i betrækket de forslag. Så bakker kunden bare ud, og jeg får ikke solgt varen. Det er jo heller ikke meningen. Hører gerne flere bud.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men kunden skal jo betale for deres varer.
Alle andre ville jo " true " med rykker 1-2-3 samt inkasso. Du skal jo også have dine penge. Du er jo stadig en loyal handels mand selvom du indkræver dine penge som du har ret til

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

imfashion:
Jo men kunden skal jo betale for deres varer.
Alle andre ville jo " true " med rykker 1-2-3 samt inkasso. Du skal jo også have dine penge. Du er jo stadig en loyal handels mand selvom du indkræver dine penge som du har ret til

Så tror jeg lige du har misforstået det lidt. Kunden har bestilt varen og valgt at ville betale med Bankoverførsel. Varen bliver ikke sendt før kunden har overført pengene. Og det er så her det nogle gange går galt og de så ikke overfører pengene. De får så heller ikke varen. Så jeg har som sådan kun mistet et salg.

Det kunne så være smart at sende dem en sjov påmindelse så de betalte og jeg fik solgt varen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Åååååh undskyld. Forstod de havde fået varen men ikke betalt for den. Oki så. Så dur de ikke nej de forslag. Hmmmm så må jeg lige tænke anderledes :)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være, fordi de alligevel går lidt "kolde" på betalingsformen eller bare bliver lidt i tvivl, om det nu er sikkert, at sende penge? Tænker kunden måske: "Får jeg mon varen, eller..?"

- Vil du ofre et frimærke på det, så ville jeg da sende et lille kort med posten, hvor der stod noget med: Denne hilsen sendte jeg med posten den 18. oktober. Så hurtigt ville din pakke også have været fremme. Vi vil glæde os, hvis du vil besøge vores hjemmeside igen.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Kan det være, fordi de alligevel går lidt "kolde" på betalingsformen eller bare bliver lidt i tvivl, om det nu er sikkert, at sende penge? Tænker kunden måske: "Får jeg mon varen, eller..?"

- Vil du ofre et frimærke på det, så ville jeg da sende et lille kort med posten, hvor der stod noget med: Denne hilsen sendte jeg med posten den 18. oktober. Så hurtigt ville din pakke også have været fremme. Vi vil glæde os, hvis du vil besøge vores hjemmeside igen.

 

Jeg sender dem jo den med at de har valgt Bankoverførsel samt skal huske at de selv skal overføre pengene. Dette sker kort tid efter de har bestilt. Og at sende dem et brev ville jo være spildt til dem som betaler. Og jeg kan jo først se efter ca 3-4 dage om de betaler eller ikke. Så det er ikke løsningen her.

Jeg skal bruge en sjov/Smart sætning at sende til dem efter 4 dage, hvor de så bliver påmindet om at de har faktisk glemt at overføre pengene og jo derfor ikke får varen. Gerne uden at de annuller ordren.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter lige med på den her da jeg står i samme situation. Mit normale svar er tørt og kedeligt og ber bare kunden om at indbetale pengene .. Kunne være fedt med en standard besked som var lide personlig og også med humør , og selvfølgelig med forbehold for at kunden har betalt inden for se sidste 2-3 dage .

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)