Sjov Påmindelse ?. - Side 2 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino
 

Køb et Amino Sponsorlink

 

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg
 

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Fragt, logistik, betaling & service "

 

Sjov Påmindelse ?.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 4.058
Fra Odense C
Tilmeldt 24. jul 10
Indlæg ialt: 821

Eric
Fra Compware
Skrevet 18-10-2012 kl. 20:19

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Amino-karma 11.356
Tilmeldt 30. jul 12
Indlæg ialt: 2.548

Michael
Fra MN Service
Skrevet 18-10-2012 kl. 21:04

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:
Rolf høegh har skrevet et glimrende råd om dette emne.

 

Den har jeg læst. Men det er igen til kunder som har fået varen.

Ps. Kan du ikke lige sende mig en PM. skal købe en Artikel af dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Amino-karma 360
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. dec 10
Indlæg ialt: 112

Lasse D
Fra Pro-Speciale.dk
Skrevet 18-10-2012 kl. 21:08

Hej Michael

Jeg går efter langvarige og fornuftige samarbejder ved telemarketing og kurser hvor jeg holder den service og standard jeg lover kunden. Her har mine kunder og partnere betalt uden problemer i næsten alle tilfælde.

Enkelte gange har jeg været nød til ringe op omkring en reminder på regningen, men der har ikke været nogle problemer de gange jeg har sagt

"Hej _____ Du taler med _____. - Jeg sidder lige med mit kontoudtog og jeg kunne se at der ikke rigtig er kommet noget ind fra jer i denne måned?" Her plejer kunder at forklare at det er bogholderiet der burde have fået det gjort eller andre småting. Kunden siger de får det gjort hurtigst muligt og har modtaget betalingen i de få tilfælde hvor det har været nødvendigt at lave en opringning. Har ikke sendt en eneste rykker fordi jeg hellere vil give kunden den service at man lige ringer op og får en snak omkring regningen og hvornår den kan betales i stedet for at give kunderne et klask over fingrene med rykkere.

Jeg håber du kan bruge det i din sammenhæng.

Med venlig hilsen

Lasse

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Amino-karma 1.043
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. sep 08
Indlæg ialt: 250

Simon Greve
Fra AGIZO
Skrevet 18-10-2012 kl. 22:21

Mit bud er følgende:

Titel: Tak for sidst

Emne: Hej med dig!

Tak for sidst - eller hvordan man nu siger, når du nu har valgt at handle hos os. :-) 

Jeg kan se, at du dog muligvis har glemt, at få foretaget bankoverførslen som gør, at vi kan sende dig din vare.

Men jeg tænker, at det kan være, at du i din sikkert travle hverdag, har glemt det i farten. Eller måske har du fortrudt dit køb på målstregen? Hvis sidstnævnte er tilfældet, så er du naturligvis velkommen til at fortryde. 

Hvis du gerne vil have en snak omkring din ordre, så er du mere end velkommen til at ringe til os på tel. XX XX XX XX - vi står altid til rådighed.

Kan du nu have en super dag!

Med venlige hilsner,

Firmaet XXX XXX

Amino-karma 69.148
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 16.476

Mikael christiansen
Fra Poledanser mandestrip
Skrevet 18-10-2012 kl. 22:43

sorry vi har sq ligesom dette her restance beløb til inddrivelse Big Smile yes  du nax 10 dage sijokort  eller cart cash senest 10 days fra denne dato brævelse sende en endnu rykker gebyr Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Amino-karma 11.356
Tilmeldt 30. jul 12
Indlæg ialt: 2.548

Michael
Fra MN Service
Skrevet 18-10-2012 kl. 22:47

Simon Greve:

Mit bud er følgende:

Titel: Tak for sidst

Emne: Hej med dig!

Tak for sidst - eller hvordan man nu siger, når du nu har valgt at handle hos os. :-) 

Jeg kan se, at du dog muligvis har glemt, at få foretaget bankoverførslen som gør, at vi kan sende dig din vare.

Men jeg tænker, at det kan være, at du i din sikkert travle hverdag, har glemt det i farten. Eller måske har du fortrudt dit køb på målstregen? Hvis sidstnævnte er tilfældet, så er du naturligvis velkommen til at fortryde. 

Hvis du gerne vil have en snak omkring din ordre, så er du mere end velkommen til at ringe til os på tel. XX XX XX XX - vi står altid til rådighed.

Kan du nu have en super dag!

Med venlige hilsner,

Firmaet XXX XXX

Hej Simon.

Tak for dit bud. Det er lige sådan noget jeg leder efter. Men vil meget gerne høre om der er flere ?. Det kunne jo være fedt at have nogle at vælge imellem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Amino-karma 1.043
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. sep 08
Indlæg ialt: 250

Simon Greve
Fra AGIZO
Skrevet 18-10-2012 kl. 22:52

Michael:

Hej Simon.

Tak for dit bud. Det er lige sådan noget jeg leder efter. Men vil meget gerne høre om der er flere ?. Det kunne jo være fedt at have nogle at vælge imellem.

Hej Michael

Jeg går lige i tænkeboks. Vil du have en som er lidt mere "finurlig/humoristisk" eller hvilken retning tænker du?

/Simon

Amino-karma 2.222
Fra København
Tilmeldt 1. feb 10
Indlæg ialt: 524

Claus Møller
Skrevet 18-10-2012 kl. 22:55

Husk at hvad du skriver til kunden i værste fald kan ende i retten. Så derfor bør du være bestemt men venlig, i hvert fald i den først rykker.

jeg ville personligt spørge om det var noget galt med ydelsen/varen siden den ikke er betalt.

Har selv arbejdet for mindre virksomheder og de har ikke altid styr på det med bogføring og betalingsfrister. Derfor alt efter hvor stor eller lille kunden er synes jeg det bedste er at ringe og høre dem ad om der er en årsag til at den ikke er betalt.

i langt de fleste tilfælde ligger fakturaen bare det forkerte sted og opringningen gør så at den kommer videre i systemet.

Ved udemærket godt at det tager tid at ringe rundt, men personlig kontakt er nu det bedste.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Amino-karma 1.043
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. sep 08
Indlæg ialt: 250

Simon Greve
Fra AGIZO
Skrevet 18-10-2012 kl. 23:03

Claus Møller:
jeg ville personligt spørge om det var noget galt med ydelsen/varen siden den ikke er betalt.

Hej Claus

Det her handler om en ydelse/vare som ikke er leveret endnu, da kunden ikke har betalt for den. :-)

Den bliver først leveret, når kunden betaler.

Amino-karma 37.571
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 6.988

Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet 18-10-2012 kl. 23:07

Hej [Navn]

Din nye [varenavn] er pakket og klar til afsendelse. Du har valgt at betale via bankoverførsel og der kan derfor gå nogle dage før vi kan se din indbetaling. Har du endnu ikke betalt, anbefaler vi at du istedet betaler med kreditkort. Betaler du inden kl. 16 sender vi din vare samme dag.

Du kan betale via kreditkort her: [link]

Med venlig hilsen

[Shopnavn]

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (25 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed
 
Besøg vores samarbejdspartnere :