Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Splitterhq.com besøger AminoTV

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Burkal fra Splitterhq.com kommer i AminoTV live den 31. oktober fra klokken 14.00. Han vil fortælle om den unge virksomhed Splitter, som gør det muligt for virksomheder at benytte én QR-kode i deres markedsføring, som til gengæld kan ændres til forskellige URL'er, APPs eller kampagner fra et centralt sted. Med kunder som CNN og Telmore har Splitter fået en rigtig flot opstart.

Se med live på www.amino.dk/live klokken 14.00 onsdag den 31. oktober. Husk at du kan stille spørgsmål live til studiet via Twitter på #AminoTV. Du kan også stille spørgsmål i debatten herunder, så tager vi så mange med i studiet som muligt. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det muligt at lave en liste over kommende besøgene hos AminoTV? Gerne med disse små beskrivelser, og info så man nemt kan se hvad der er i vente.

Hvis den liste allerede findes, så er  det bare mig der ikke kan se den :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:

Var det muligt at lave en liste over kommende besøgene hos AminoTV? Gerne med disse små beskrivelser, og info så man nemt kan se hvad der er i vente.

Hvis den liste allerede findes, så er det bare mig der ikke kan se den :)

Den liste findes ikke, og det skyldes til dels at vi gerne vil have plads til at kunne smide akutelle gæster ind, hvis der sker noget ekstraordinært, eller hvis der er nogle gæster der er i medierne søgelys.

Og fordi at nogle aftaler først kommer sent på plads, bl.a. fordi at gæsterne har travlt, værterne har tralvt, at gæsten enten er i udlandet og lign. så det er sådan lige med at få det hele til at gå op i en højere enhed.

Der skal osse være plads til at lave spontant tv, så man f.eks. kan pakke tasken, tage ud og interviewe nogle med kort varsel, som f.eks. Keith Cunningham.

På nuværende tidspunkt skal du ikke regne med en slags tv-oversigt.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)