Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at hoste en App?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi hoster en del facebook applikationer, og de billigste koster helt ned til 149kr om måneden, og de mest komplekse koster op imod 6000kr/mdr, det afhænger af deres behov for trafik, opbevaring og maskinkraft. Så det er lidt nødvendigt at få noget mere info på bordet før du kan gå ud og hente et tilbud på den her måde :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Vi hoster en del facebook applikationer, og de billigste koster helt ned til 149kr om måneden, og de mest komplekse koster op imod 6000kr/mdr, det afhænger af deres behov for trafik, opbevaring og maskinkraft. Så det er lidt nødvendigt at få noget mere info på bordet før du kan gå ud og hente et tilbud på den her måde :-)

Nu tror jeg ikke det er en facebook app der snakkes om Mikkel. Se Jakob's andet indlæg...

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en App der skal hostes, med omkring 1000 brugere. Umiddelbart tror jeg ikke hosting er den dyreste del af det...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Dinsen:

Nu tror jeg ikke det er en facebook app der snakkes om Mikkel. Se Jakob's andet indlæg...

Det er da rasende ligegyldigt for et referencepunkt? Desuden kan du jo prøve og læse mit indlæg og forstå essensen i, evt den her del "det er lidt nødvendigt at få noget mere info på bordet før du kan gå ud og hente et tilbud"!
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)