Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig forsendelse til USA?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har et forlagsprodukt der primært sælges i de nordiske lande, men hvor der potentielt snildt kunne sælges 200-300 eksemplarer om året til USA.

Dette baseret på antallet af henvendelser og "ordrer" fra USA.

Indtil videre har vi dog afholdt os fra at ekspedere disse ordrer, idet forsendelsen fra Danmark til USA simpelthen er for dyr til at det kan svare sig med en vare til kr. 500,-

Da det altid er ærgerligt at gå glip af forretning, vil jeg høre om der er nogen der har forsendelsesaftaler til USA, og hvilke priser og erfaringer I har?

En pakke vejer 2,5 kg og har en salgspris på kr. 400-600,-

Nogen der kan hjælpe? - på forhånd tak :-)

Bedste hilsner,

Klavs Holm
Direktør
www.meditpublishing.dk

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klavs

Hvad er en realistisk pris for dig for sådan en forsendelse til USA?  Er der forsendelser hver måned eller er det i perioder ?

 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fragten pålægges prisen.
Så må din kunde afgøre om det kan betale sig.

Du kan så tilbyder forskellige fragtalternativer.
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

De fordeler sig desværre stykvis ud over hele året, så der kan være en uge uden salg og andre uger med 10 salg. Så det er ikke puljeindlevering e.l vi har mulighed for.

Post Danmark udland koster kr. 280,- og det er som sagt for dyrt til at det kan svare sig. 
Og nej, det er ikke muligt at lægge forsendelsen oveni prisen - vi er allerede på kanten af det kritiske prisniveau for varen.

Min drøm var da at de kunne sendes forsvarligt til ikke meget over den halve pris af Post Danmark. Men jeg aner ikke om det er muligt, derfor mit spørgsmål :-)
 

Bedste hilsner,

Klavs

www.meditpublishing.dk 

Fra Sarasota (USA)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  G-Dive Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har brug for bufferlager i USA, kan jeg hjælpe! Vi sender op til 65 kg Express til USA for ca 1900 kr. Jeg kan godt hjælpe med distribution herovre, vi sender varer hver dag til kunder.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte et par speditionsvirksomheder - eks. DSV, DHL, BWS.

Det vil givetvis ikke kunne betale sig, at shippe enkelte enheder afsted. Overvej måske en ebog? De er noget længere med den slags i USA end herhjemme. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)