Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

130.000 - 404 error i webmaster tools efter fejl i på siden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 30
Fra  SpeedyAutoparts ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da jeg for et halvt år siden lancerede mit site havde jeg en fejl i koden som lavede en masse dublicate content. Jeg fik min straf af google hvor jeg over natten mistede næsten 75% af trafikken fra google.
Jeg fandet fejlen og rettede den. Siderne som var opstået pga. fejlen i koden var nu altså væk og google webmaster tools begyndte at raporterer 404 fejl præcis som jeg forventede. Det er nu blevet til ca 130.000 404 fejl.

Der er ikke andre sider der linker til disse sider længere og derfor må de forsvinde når alt er blevet indexeret på ny?
Min hjemmeside består af ca. 1.000.000 reelle sider så der kan gå lang tid! 

Har i en ide til hvordan jeg hurtigere kan få afviklet denne fejl og komme ud af google straffen?

(Fik et råd omkring at sende 301 til forsiden istedet. Men det virker forkert at gøre?)

Som i kan se på billedet har google to gange på det sidste sænket antallet af 404 fejl. Det må betyde at jeg er på vej ud af min straf?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste vil være hvis du 301 redirecter til mest relevant side, og hvis ikke den findes, så redirecte til forsiden. Dette kan man sagtens lave via serversidescript (fx PHP). du kan se hvordan det virker på min hjemmeside... se fx http://www.ktj-media.dk/seo det er ikke en reel side der findes, så systemet prøver at finde frem til den bedste side, og det er i det her tilfælde så: http://www.ktj-media.dk/produkter/soegemaskineoptimering-seo/

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)