Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg overvejer kom godt igang lån men!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har et par spørgsmål vedr. kom i gang lån ?

1. tager banken højre renter eller gebyer for at yde disse lån eller er det bare et helt almindeligt lån bare med en kaution fra staten ?

2. Der står på virk.dk at men selv skal stille med 3% af lånbeløbet hvad sker der med de 3%. er det et stiftelses gebyr eller hvordan skal det forståes ?

3. Er der noen der har fået kom i gang lån og kan fortælle mig hvad det dækker over.

på forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal vist lige have den her op til toppen igen... Jeg er selv nysgerrig efter hvad det indebærer rentemæssigt osv.

De få eksempler jeg har set lyder renten på omkring 8%, men det synes jeg stadigvæk lyder højt i disse tider, specielt, når man tænker på at staten dækker de 75%.

Fra Korsør
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Først og fremmest held og lykke med at få et kom-i-gang-lån.

Jeg har selv fået afslag på flere kom-i-gang-lån, selvom jeg kunne stille 50% i sikkerhed, og lånebeløbet ikke var særlig stort. Lånet ville være betalt i løbet af max. 12 mdr., og den branche jeg opererer betegnes ikke som usikker..

Alt efter lånets størrelse, ville jeg hvis jeg var dig forsøge at finde en anden løsning, da kom-i-gang-lån ikke er noget bankerne gør så meget ud af..

Mvh.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)