Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design! Feedback søges :-)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg synes din side er super godt lavet, jeg kan godt lide betjeningen når man skal bestille.

Når du tilføjer i kurv er jeg helt vild med at man kan se billeder og så er der endda nogle forslag til hvad du kan købe!

Tilføj evt nogle flere billeder til slideshow på startsiden.

Super godt design! 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gabriel

Jeg synes siden er overskuelig og flot lavet.

Det eneste jeg lige i første omgang er irriteret over er at det tager alt for lang tid at skifte mellem siderne.

Jeg kiggede på billederne i slideshow galleriet på forsiden for at se om det var billederne der var for store, men

de ser ud til at være optimeret til den rigtige størrelse.

Måske fylder de mindre hvis de bliver gemt som jpg billeder i stedet for png, men det betyder nok ikke så meget.

Jeg tror det er noget andet der gør at din side er længe om at skifte mellem siderne.

Mvh Jens Andersen 

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gabriel.


jeg er på mobil enhed og nede i bunden, der ved kundeservice der er nogle det er grå og andre der er er sorte

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Sølberg:
jeg er på mobil enhed og nede i bunden, der ved kundeservice der er nogle det er grå og andre der er er sorte


Ja, det ved jeg. Det er fordi, at jeg ikke har oprettet alle siderne, de sorte er aktive links de andre er bare tekst. Hvordan fungerer siden på mobil?  

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:

Hej Gabriel

Jeg synes siden er overskuelig og flot lavet.

Det eneste jeg lige i første omgang er irriteret over er at det tager alt for lang tid at skifte mellem siderne.

Jeg kiggede på billederne i slideshow galleriet på forsiden for at se om det var billederne der var for store, men

de ser ud til at være optimeret til den rigtige størrelse.

Måske fylder de mindre hvis de bliver gemt som jpg billeder i stedet for png, men det betyder nok ikke så meget.

Jeg tror det er noget andet der gør at din side er længe om at skifte mellem siderne.

Mvh Jens Andersen 



Tak for det! Jeg vil prøve at skifte billederne fra Png til jpg og optimere hastigheden på andre måder også! :)

Vh. Gabriel K. 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gabriel.
Ved aller første øjekast, kan jegu utrolig lide designet.
Som bruger får man en fornemmelse af, at det er troværdigt. Det første jeg kom til at tænke på, var Axels webshop, de minder lidt om hinanden.

Held og lykke med det hele.

Mvh.

Erik H.   

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Amsterdam
Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Icecat NV Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er rigtigt god sat op, farvevalget er balanceret og passer fint med baggrund flash-billederne.

Dog synes jeg at "tilmeld nyhedsbrevet" virker for skarpt med en den knald røde farve.

Hvordan har du gjort mht til at hente data/ beskrivelser til produkterne? Manuelt eller har du en download?

Godt nok er det i vores database ikke tøj, men men IT varer. Måske en god ide at hente produktbeskriveler automatisk fra din leverandør, det sparer dig en masse tid.

Mvh Jesper

Icecat.biz

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

IcecatDK:
Godt nok er det i vores database ikke tøj, men men IT varer. Måske en god ide at hente produktbeskriveler automatisk fra din leverandør, det sparer dig en masse tid

ahh vil du ikke nok være en skat og lade være med det! Det giver dig du duplicate content så det batter og det bliver du straffet for at Google. Søg på det her på amino og læs lidt om det. Skriv altid dine tekster selv, og gør dem unikke.

Mht siden så skal du nok gøre noget ved dit baggrundsbillede, da der er en tydelig kant hvor billedet stopper og starter igen (i højre side)

Få lavet nogle tydligere knapper - pt har du en købsknap der er grå. Du har kaldt den FØJ TIL KURV. du skal nok overveje at ændre det da ordet FØJ betyder noget helt andet end det du tror: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=f%C3%B8j

Overvej om du kan fjerne varer der ikke er på lager - Det er virkelig irriterende at se på et produkt som jeg alligevel ikke kan bestille.

Kunne du gøre din produker mere synlige.. Jeg skulle lede efter din produktmenu, og det er da dumt. Jeg syens den skjuler sig for meget i banneret på forsiden.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Icecat NV Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for svar, 

Ja det giver dobbelt content  HVIS google kvalificerer det sådan MEN - Google search engine kvalificerer ikke indholdet i wepshops ( Eks. icecat produktinfo/ content) som værende ”double content”

 Det skyldes  b.la flg.

-Alle webshops sørger altid for give den besøgende den bedste oplevelse og da webshop ses hos google som et seriøst produkt med seriøst indhold, som sælger varer, har google i deres algoritme netop sørget for at contet+produktinfo ikke straffes! Det vil sige at vores brugere ikke behøver at være bange for at blive banktet tilbage til SEO - stenalderen :=)

 Endvidere..

 -Derudover vil opsætningen af netbutikker altid være unikke, også med vores content, da ejeren opsætte indholdet som han/hun vil.

-Der findes også en mulighed for at afskærne indholdet fra google via  java/joomla scriptet når man henter vores indhold,  hvis man skulle være bange for dårlig organic ranking i google

-Priserne i alle webhops vil altid variere og  dermed ved indholdet også være unikt  

 

Herunder vises der også at Icecat har haft en stabil ranking siden 2011.

http://www.alexa.com/siteinfo/icecat.biz

Kilde www.Alexa   

Og til sidste vi sælger ikke produkterne men levere produktbeskrivelserne

Mvh Jesper

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger du dermed at hvis Shop A kopierer teksten fra en givent producent ind på sin egen side, og det samme gør shop B, så vil ingen af de to blive ramt af Duplicate content - Samme tekst er jo så 3 gange på nettet - fuldstændig ens. Jeg håber ikke det er det du siger, for så er Google nok uening:

"Duplicate content generally refers to substantive blocks of content within or across domains that either completely match other content or are appreciably similar." Thomas Rosenstand den lånte jeg lige fra et af dine indlæg.

Skriver du dine egne tekster så behøver du heller ikke hindre Googles adgang.

IcecatDK:
-Priserne i alle webhops vil altid variere og  dermed ved indholdet også være unikt  

øhh at der er ens tekst, og prisen er forskellig har jo ingen betydning. Det er ikke nok til at fjerne duplicate content at prisen på produktet er forskellig.

IcecatDK:
Derudover vil opsætningen af netbutikker altid være unikke, også med vores content, da ejeren opsætte indholdet som han/hun vil.

Ja men tekst er tekst.. Så er google nok ligeglad med om du skriver med kursiv, verdana, fed skrift eller stiller det op på den ene eller anden måde.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)