Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kan komme med et fif...NYhedsbrev.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvor i laver nyhedsbrev.
 
Hvis jeg laver det i publiser kommer billeder ikke med kun tekst, selv om det er lavet om til html.??? hvad gør jeg galt.?
Det samme sker hvis jeg laver det i works.
 
er der nogen der ved hvad det koster at købe  adobe indesign,
som jeg har hørt nogen bruger.
 
Jeg har vist ikke nok forstand til at lave et nyhedsbrev i kun html.
 
Hvis der er en der har et lille fif...er det meget velkommen.
 
Er der nogen der kan fortælle hvad det koster  at få en prof. til at lave et nyhedsbrev,som jeg selv kan udskifte tekst og billeder i.
Jeg har dandomain shop, samt maillist hvor man kan tilmeld og frameld sig
nyhedsbrev.
 
Mvh.
Vivi Bendixen
 
 
 
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Vivi,

Umidlbart ser det ud til at du har noget rod i flere forskellige begreber om hvad et nyhedsbrev er :
 
Et nyhedbrev generelt i to udgaver:
- Den fysiske udgave. Dette er normalt trykt/printet og sendes ud til dine kunder med normal post.
- Den digitale udgave. Dette sendes via email.
 
Grundlæggende ting som du skal være meget opmærksom på:
A) Works kan ikke bruges til hverken at lave en digital eller fysisk udgave af et nyhedsbrev, hvis det skal have bare en lille chance for at se professionelt ud. MEN; Nogle af de kunder vi har i MediaMouse, som vi laver nyhedsbreve for, leverer faktisk udkast til os lavet i bl.a. Works, Word, Publisher m.m. Og det er også fint nok - sålænge der blot er tale om skitser/udkast.
 
B) Publisher er rettet imod tryksager (men elendigt til dette - det er de færreste trykkerier som overhovedet vil modtage et dokument lavet i Publisher). Så der er slet ikke godt at lave digitale nyhedsbreve i.
 
Som jeg kan se ud af dit indlæg, så er det et digitalt nyhedsbrev du vil have lavet: Ergo; Hverken Works eller Publisher er de programmer du burde benytte til det. Når du i forvejen har Works og Publisher, så kunne det også være at du måske havde adgang til FrontPage? Det er et program til at lave hjemmesider i. Hvor godt det så er kan diskuteres, men det er bl.a udemærket til at lave et nyhedsbrev i.
 
Hvis du skal ud og have lavet en skabelon til et nyhedsbrev ude i byen, så afhænger prisen af det look du ønsker og det som dokumentet skal indeholde. En skabelon hos os koster fra 1.000 kr. at få lavet. Men igen kommer det an på det konkrete indhold og udseende.
 
Men du er ihvertfald velkommen til at kontakte mig hvis du stadig er interesseret i at få lavet skabelonen ude i byen. Hvis du har nogle konkrete eksempler på nyhedsbreve hvis look du godt kan lide - f.eks. Isabella Smiths - så er det også lidt lettere at komme med et konret bud på hvad det vil koste.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi,

Har du lidt tålmodighed, så vent på at eBrev.info får deres nye version klar. Jeg er så heldig, at jeg har fået en testkonto, og det er virkelig et godt produkt de har skruet sammen! Supernemt at oprette nye flotte nyhedsbreve, og du får nogle gode værktøjer til let at se, hvilke af dine nyhedsbreve der oftest bliver læst, hvilke links modtagerne klikker på etc. Tracking af modtagernes læsning får du ikke med hvis du selv manuelt sender nyhedsbreve ud, som enten du eller andre har designet.
 
Og de priser jeg har set afskrækker ihvertfald ingen - jeg var ved at overveje at udvikle mit eget system, men det projekt er lagt på hylden. Måske får vi aminoer lidt rabat, da Oscar fra eBrev.info også er en amino
 
PS: Oscar - jeg skal nok sendeuddybende feedback når jeg har leget lidt mere med det
 
mvh Carsten
 
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Wannafind har også et produkt der minder om E-brev. Det hedder E-informatik.

www.wannafind.dk

Men tror nu ikke det er lige så "avanceret" som e-brev.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)