Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fluesmækker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal på en forbrugermesse, hvor vi både håber på god reklameværdi, men også at sælge af vores varer. Da vi jo har en web-butik, har vi ikke mulighed for at tage imod dankort, eller det vil sige, hvis vi kan blive koblet på nettet kan vi selvfølgelig, men det er en meget langsommelig løsning. Derfor har vi undersøgt andre muligheder, og en af dem vil bestemt være at få en fluesmækker. Jeg ved godt, at det er et system der er på vej ud, men som jeg ser det nu, så er det den letteste og billigste løsning for et engangs arrangement.

 
Derfor vil jeg høre, og der skulle være nogen der ligger inde med en fluesmækker som de alligevel ikke bruger som som kan give et godt tilbud, eller måske en de vil låne ud en enkelt weekend.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv eventuelt at kontakte din bank - jeg ved i hvert fald at nogle af bankerne har håndholdte/transportable dimser (ja jeg aner ikke hvad de hedder) til dankort. Om de kan lånes eller lejes er vist forskelligt, så vidt jeg har set er det nogen steder gratis for foreninger og for et symbolsk beløb til erhvervskunder.
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene, 

Prøv at kontakte din lokal Erhvervscenter. De plejer at have en til udlån for iværksættere.
Det har vores i hver fald i Hillerød. 
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Lene  du kan låne min.
 
du ved hvor du kan få fat på mig.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, Michael

Et hurtigt, brugbart svar.
Så er det en fornøjelse at deltage i et netværk.
 
mvh Hans
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene -og tak for sidst :-)

Vil bare lige fortælle, at da jeg skulle åbne forretningen for godt et år siden, undersøgte jeg det med fluesmækkere. Som der også skrives her er systemet ja, på vej ud, og det er ikke længere muligt at starte op som ny bruger af fluesmækkere. Det er ikke et problem at købe selve smække-delen, men printpladen og dét at blive registreret som ny bruger i banken mv. er ikke muligt.
så hvis I skal bruge en til jeres messe og lign. må I nok ty til de gode tilbud i har fået her..
Venligst fra Dorte
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal være opmærksom på, at der skal en "plade" i en eventuel fluesmækker med dit fitma''s oplysninger,
jeg har erfaring for, at det kan tage et stykke tid, for at få denne plade i din bank
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke helt sandt det i skriver. Jeg har en veninde som lige er startet selvstændig, hun har lige bestilt og modtaget et helt nyt "startkit" med print, slæde og kviteringer. Så det er bestemt muligt. Hvis nogen er interesseret vil jeg gerne tilbyde at undersøge sagen nærmere. Med venlig hilsen med ønsket om en magisk torsdag.

 

 

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, nu har du været så heldig at finde en du kan låne, men til andre der skulle stå i samme problem så er der 2 umiddelbare løsninger:

1. PBS har genlanceret "fluesmækkeren", dette er en elektronisk sag og ligner en almindelig chipdankort terminal. den virker ved at alle købene bliver lageret på enheden og herefter kan man tilslutte den til et hvilket som helst telefonstik for at uploade alle transaktionerne til PBS. Denne terminal kan kun lejes så den er også velegnet hvis man kun skal bruge terminalen i en kortere periode, da den kun koster 99kr per md. begrænsningen er at den kun tager dankort. 


2.du kan bruge en GSM/GPRS terminal som ringer op (via simkort) til PBS og autoriserer hver transaktion, her er din betalingsgaranti større og du kan modtage internationale kort. du kan købe dem (6.000 til 16.000kr) eller leje dem. PBS lejer dem ud fra 360kr/md




mvh

Kristian

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)