Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BYAS fra Wellstar - Helt nyt i Danmark, vær med fra starten!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom der endelig et produkt, som er værd at se nærmere påSmile

Jeg har haft næsen i et par MLM virksomheder, men for mig har der bare aldrig været et produkt, jeg kunne stå inde for. Det er der så nu, og det hedder BYAS.

Igennem en bekendt i Berlin har jeg fået kontakt til det tyske firma Wellstar. Jeg var til en informationsdag i Berllin for at få mere at vide om produktet, virksomheden osv.

BYAS er udviklet til at mindske rynker i ansigtet. Et sæt består af et apparat, der ligner en babermaskinne, et serum til at afgifte huden med, Hyaloronsyre (restylane), der masseres ind i huden med lifteren (barbermaskinen), dag- og natcreme.

Produktet kan ses her:http://www.wellstar-company.com/Products.13401.0.html?&lang=en

Jeg har nu testet produktet, og jeg er begejstret:) Har brugt det 6 gange, og jeg kan se en tydelig forskel. Ændringerne ses først, hvor huden er tyndest fx i panden og under øjnene. Der kommer billeder på Facebook siden senere i dag. Jeg synes, det er mest troværdigt, at man selv tester det, enten på eget ansigt eller på en anden person.https://www.facebook.com/#!/ByasHyaluronsyreRestylaneModRynker

Provision for salg starter ved 20%. Jo mere man sælger, jo højere bliver provisionen - helt op til 60%. Deudover får man 5% af det salg, der laves i din downline. Man får heldigvis!! ikke provison for at finde nye partnere. Så ville der i min verden være tale om en form for pyramidespil.

Der findes to slags kunder: private og skønhedsklinikker. Det er jo fantastisk. Det giver mange flere muligheder. Jeg er ved at lave noget skriftligt materiale, som kan sendes ud til klinikkerne. jeg har tænkt, at jeg vil tilbyde dem at låne sættet i fx 10 dage. Så kan de teste på to personer og blive overbevist.

Et sæt koster 4995,- Kr, så det kan afskrække nogle private kunder. Men jeg tror ikke, skønhedsklinikkerne synes, det er så dyrt endda.  Får man sprøjtet Restylane ind i fx panden, så koster en omgang ca 2000,- Kr, og hele ansigtet ryger nemt op åå 6-8.000 Kr. Og det holder så i 3-4 mdr.

Når vi er kommet godt i gang i Danmark, så blvier der mulighed for finansiering. Det betyder, at kunderne kan købe på afbetaling, mere omdet senere.Der kan man nok hente mange kunder. Der er SÅ mange penge i folks forfægelighed. Når jeg tænker på, hvor meget det generer mig, at jeg får rynker, og jeg er ikke en dulle :), Hvor meget må det så ikke genere de "rigtige" duller???

Vær med fra starten i Danmark. jeg er den første, vil du være nr to? Du skal blot investere i et sæt. Da du indskriver dig som partner, er din pris jo så kun 3329,-, fordi din provision bliver trukket fra med det samme:)

Det skal lige siges, at jeg i forvejen har firmaet Maikan, og det lever jeg rigtig godt af. Jeg er altså i den heldige situation, at jeg ikke behøver at sælge noget, der ikke virker. Ej heller er jeg interesseret i pyramidespil ell. lign. Så er det på plads! J

Hvis du er interesseret, så skriv til mig. Du kan også ringe på 2980 0606.

Hilsen

Annette

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette

Er du den første Wellstar repræsentant i DK??? Eller har man nu opdelt det? Det er ikke første gang jeg har hørt om Wellstar, og hørte også tidligere på året at de var igang med et "rynke produkt".

Du skriver man ikke får provision for at finde nye partnere, men du får vel provision af deres investering.

Og velkommen til MLM, jeg syntes så modsat dig der er flere produkter som er værd at se nærmere på, hvis man ikke allerede har fundet firmaet man vil arbejde med.

Hvor længe har du brugt det nye her? Og hvad brugte du før? Jeg ser dit indlæg som et markedsføringsindlæg på baggrund af produktet, så hvordan ser det ud med før og efter billeder?

Dbh. Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)