Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er leder hvad siger du til dette.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ansat i en meget stor organisation i danmark. Det er en 24/7 produktionsvirksomhed og jeg er ansat i vedlighold. Jeg har dog fået en god ide til en stilling i virksomheden der ikke eksisterer, men har lavet en beskrivelse af den stilling. Skal jeg bare knalde den op på bordet inde ved ham eller hvordan skal jeg gribe det an????

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der plejer at være en grund til at stillingen ikke eksisterer. Har du undersøgt hvorfor ?. Er den sparet væk ?. Er der brug for en med den stilling ?.

Og så er det altid godt lige at se på andre jobopslag med samme stilling først. Er du i det hele taget kvalificeret til den stilling ?. Det ville jo være lidt ærgerligt hvis de så valgte en anden til den. Og du skal måske også lige tænke på om du nu også selv ville trives i den stilling.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fiahgt:

Jeg er ansat i en meget stor organisation i danmark. Det er en 24/7 produktionsvirksomhed og jeg er ansat i vedlighold. Jeg har dog fået en god ide til en stilling i virksomheden der ikke eksisterer, men har lavet en beskrivelse af den stilling. Skal jeg bare knalde den op på bordet inde ved ham eller hvordan skal jeg gribe det an????

 

Hvis du har fundet et æg i firmaet, som vil tilfører dem en meromsætning og tjene stillingen hjem

så skal du da fremlægge  din ide

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

lige knalde den behøver du vel ikke (aftale først) men - Ja lav en meget kort beskrivelse af den du kan gi ham. Du skal nok ikke gå forbi din egen leder i sådan en sag, for det kan skabe problemer mellem ham/hende og dig, sådan er mennesker ofte.

Bed om en samtale først - med den forklaring, at du har en superide du gerne vil præsentere ordentlig - så du sikrer dig I har lidt "kvalitetstid" med hinanden. Det ved du selv bedst, om du evt kan gøre ved at sende ham en email - bare med forslag om et møde.

Når I taler, så vær tydelig, om det er en stilling du godt selv mener at kunne og ville udfylde, så han har den del tydelig fra starten.

Du kan også være tydelig nok med, at du selv synes det er en superide, så hvis den skal bruges, vil du godt i det mindste huskes, som ham der kom med den

Din eneste risiko er en skuffelse - enten fordi han måske bare forkaster den (og værst måske bruger den senere som sin egen) - men sådan er livet - GODT gået at komme med forslag - vil normalt være der den ender

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)