Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi svarer igen på Kontant

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når den næst øverste chef i firmaet benytter metoder som løgn, manipulation mm, så giver jeg ærlig talt ik meget for sådan en pressemeddelelse...

For sjovt nok nævnes der intet om det materiale, som han har benyttet til at få naive og godtroende mennesker med i gamet. Men det er der vel også en god grund til... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en misforståelse at han er chef og ansat i dubly for det er han ikke

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Høegh Holm:
Den ene af de to anonyme medvirkende har efter programmet henvendt sig til DubLi for at få refunderet påståede tab. Vi kan se, at han ikke som oplyst i programmet har tabt penge. Han har tværtimod tjent penge.
Arhgh - vil du da ikke godt lade være med at padle dig længere fra land end du allerede er. Manden er vel ikke fuldstændig idiot ved så efterflg at kontakte jer hvis det nu rent faktisk ikke var sandt hvad han havde sagt.

Gud fader hvor er det trist - men også ganske vist - at den kloge narer den mindre kloge og mon ikke jeres tid nu har været. Her i Danmark. Find på noget nyt.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Christian Høegh Holm:

Når TV går under cover, som det dramatisk hedder, for at afsløre, så kan det undre, at redaktionen først meget sent blev opmærksom på, at DubLi´s regnskaber ikke er hemmelige, men tværtimod offentlige med rapportering hvert kvartal. Når vi med sikkerhed kan fastslå, at de store besparelser og værdier, vi tilbyder til både forbrugere og BAs, er en velfungerende forretningsmodel, så er den mest overbevisende dokumentation på det tallene for udviklingen fra tredje kvartal i fjor til tredje kvartal i år. Vi har i den periode haft en vækst i omsætningen på 1770%, ja der står 1770%, så uanset at de danske TV-journalister griner smøret, fordi de er vant til lavere tal, så står udsagnet ved magt om, at vores selskab er en af de hurtigst voksende virksomheder i erhvervslivet i dag. Det er vi!

Ja, flot at jeres omsætning vokser - bare ærgeligt at der stadigvæk - for 5 år i træk er underskud i forretningen jf. dublis regnskab på OTC børsen.  sidste 5 år har der kun været 1 år hvor der ikke var underskud - og det år var der 0,00$ pr aktie.

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tabal 

det undre mig lidt at du har været medlem af Amino siden 07

og kun havde lavet 22 indlæg

syntes det er lidt sjovt at næsten alle dine indlæg også fra 07 kun omhandler dubly

kunne forstå det hvis det kun var 07 men nu der er dubly på banen igen så begynder

også dine indlæg igen

jeg forsvare ikke dubly da jeg ikke kender til dubly mere, men det undre mig bare

med dine indlæg.

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se her i tråden nævnes bl.a. omkostningerne ved salg af aktier - det var den del af Kontant jeg bed fat i, for jeg sidder med et fornemt aktiebevis på xx aktier i MediaNet Group Technologies Inc. (de er overført fra den gang i min naive ungdom hvor jeg hoppe på Trading Values konceptet og købte aktier i Dubli).

Er der nogen der konkret har prøvet at sælges deres aktier - og hvis ja, hvordan gøres det rent lavpraktisk... og er det så dyrt som Kontant hævder? 

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

efter hvad jeg har hørt prøver nogle af de gamle dubly folk at opkøbe

jeg beholder mine

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Spørgsmål til OP.

Hvorfor forsvare Dubli så til disse længder? Du har ikke brugt din profil til andet.

Hvis ikke det er fordi du får penge af Dubli one way or another, så ved jeg ikke.

Facts er at mange mennesker har mistet penge på dette og den generelle opfatning er pyramide, bum.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Nielsen,

Lasse Nielsen:

Spørgsmål til OP.

Hvorfor forsvare Dubli så til disse længder? Du har ikke brugt din profil til andet.

Hvis ikke det er fordi du får penge af Dubli one way or another, så ved jeg ikke.

Facts er at mange mennesker har mistet penge på dette og den generelle opfatning er pyramide, bum.

Jeg er ikke OP, men giver mit med, da jeg ikke kan klare (især det sidste) i dit indlæg.

Hvis du har en butik og bøller angriber, ville du så ikke forsvare den? 

ikke at have brugt sin profil til andet...so what?? nu bliver den da brugt til noget..

Dine Facts (hvor du så end har dem fra) er sikker bygget på dem der har givet op, eller ikke gad klø sig. Belys dem venligst.

hold venligst mig udenfor den generelle, for der er du lidt gammeldags, og mangler viden omkring forskellen på ulovlig pyramide-spil og MLM.

Kender du den ?

hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Nielsen:

Spørgsmål til OP.

Hvorfor forsvare Dubli så til disse længder? Du har ikke brugt din profil til andet.

Hvis ikke det er fordi du får penge af Dubli one way or another, så ved jeg ikke.

Facts er at mange mennesker har mistet penge på dette og den generelle opfatning er pyramide, bum.

Forsvarer DubLi, simpelthen fordi at de fleste folk har misforstået konceptet. 
Det kan du også læse rundt omkring på forummet.
Dog har jeg valgt at opgive i Danmark og lade dem sejle deres egen sø :)

Villads har simpelthen gjort for meget skade. 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)