Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gucci bælter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''er

 
Jeg arbejder lidt med en idé... og jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan besvare...
 
Er der nogle er jer der ved hvor man kan købe Gucci bælter engros, hvor meget de koster og hvad man min. skal købe...
 
 
/Tobias
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv at skriv til gucci, kan sikkert henvise dig til en
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart vil jeg tro at distributionskanalerne er meget stramme indenfor sådan nogle mærker - hvilket lader sig bekræfte af et hurtigt besøg på deres webside:

Where are Gucci Group products sold and how does one sell or distribute these products?
The Group''s products are sold solely in the Company''s directly-operated stores or at authorized franchisees and points of sale in select department, specialty and duty-free stores.


Du kan selv kigge dig omkring på http://www.guccigroup.com/, kan være der er noget andet nyttigt info :)
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Det er generelt en meget lukket branche. Den "nemmeste" vej er sandsynligvis at finde en leverandør, der forhandler 2. sorteringer eller udgåede varer og den vej skabe sig en kontakt. Derudover kan man få kontakter ved at besøge modemesser og modeshows - men de kræver ofte, at man i forvejen kan bevise (i form af f.eks. fakturaer og visitkort), at man har en handel kørende.
 
Prêt à Porter i Paris denne februar er forholdsvis nem at komme ind til, men har ikke rigtig nogen af de helt store mærker. Ellers er der en del modemesser i og omkring Milano her til foråret. Eventuelt kan du spørge på thewholesaleforums.co.uk om der er nogen, der kender mere til branchen og evt. har nogle kontakter - vær dog opmærksom på, at folkene på det forum også forventer noget til gengæld, så de giver dig næppe bare navnet på en leverandør - hvilket jeg heller ikke gør ;-)
 
- Phillip
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tobias,

Med mindre du vil købe direkte fra Gucci, (hvilket du nok næppe kan få lov til) og således vil betale skyhøje engrospriser...så skal du købe bælterne fra en parallel-importør!

Dette er fuldt lovligt hvis ellers der foreligger originalt og fuldt papirarbejde. Mange importører fusker med dette, men send mig en mail så skal jeg hjælpe dig sikkert videre, da jeg har gode kontakter på dette område.

Uanset at du ikke køber direkte fra Gucci, så skal du dog være opmærksom på at du aldrig får produkter af mærker a al Gucci hverken "helt eller halvt gratis!"

k-willemoes@vip.cybercity.dk

Venlig hilsen,
Kasper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)