Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lyd/musik interesseret til stilling som tonemester/producer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 4 partnere, som er ved at stable et nyt filmselskab på benene. Vi vil producere reklamefilm og præsentationsfilm for virksomheder. Efterspørgslen på online film stiger helt vildt lige for tiden, og vil stige meget de næste par år.

Til udførsel af disse film, mangler vi en tonemester, som er ansvarlig for alle aspekter af lydsiden til filmene. Det kræver ikke at man er uddannet tonemester, da vi tror på man kan lære alt hvad man skal bruge selv via internet og bøger, hvis man har det rette engagement.

Jobbet vil bestå i både at boome på settet, og redigere lyden i post, samt finde/komponere lydeffekter/musik.

Er du interesseret, eller kender du en der kunne være interesseret i at arbejde fuldtid med lyd, samt deltage i at producere reklamefilm og præsentationsfilm, må du meget gerne kontakte mig på mail: askelokken@gmail.com

Glæder mig til at høre fra dig :)

Mvh

Aske Løkken

 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aske,



Hvis i har base i København, så har jeg lige præcis den mand i skal bruge? :)


Send mig et pm med dit mobil nummer, så kan jeg evt. give dig et kald?



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lyder som et rigtigt spændende projekt. :-)

Hvis i skulle have behov for det, laver jeg forskellige slags speaks.

Jeg laver blandt andet speaks til - Reklamefilm, telefonsystemer, lydbøger, vejledninger, indtaling til computer programmer, mm...

Hvis i skulle have behov for det er i mere end velkomne til og kontakte mig - http://www.FastSpeak.dk

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aske.
Jeg har stor interesse i den ledige stilling, men jeg er i tvivl om hvor kvalificeret jeg er.
Jeg fyldte 19 i slutning af september, og har i hele min gymnasieperiode arbejdet med musik når der blev tid til det ved siden af studiet.
Kan du beskrive lidt mere specifikt hvad kvalifikationerne er for den givne stilling? Vedlagt er et link til min 'soundcloud' som demonstrerer mine musiske evner indenfor komponering og diverse tekniske aspekter af beats osv., men dog indenfor en bestemt genre, hvilket er min bekymring omkring om du kan bruge mig eller ej. Min interesse for stillingen er dog ikke mindre af denne grund, men en ansættelse og en efterfølgende fyring ville ikke gavne nogen af os.
Jeg er meget lærenem indenfor faget, og det vil jeg karakterisere som en af mine stærke sider. 

http://soundcloud.com/soeborg
Jeg venter spændt på svar.

Mvh.
Philip Søborg 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)