Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit førstehåndsindtryk (med lyd og det hele..)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det min tur til feedback... tjek http://www.lasseburholt.org - siten er under opbygning - ikke lancheret - indholdet er ikke på plads, men design, rammen om jeg så må sige er på plads (sådan da).

Hva´ er førstehåndsindtrykket?

MVH


Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er i chok!

Der er lyd... hvorfor?

Jeg har dog ikke højtalere på arbejdsmaskinen, så jeg kunne ikke høre hvad det var.

 

Citatet på forsiden er sløret.

 

Jeg bliver temmelig forvirret af siden og er meget i tvivl om hvad du laver og hvad du vil med siden.

 

Der mangler også noget tekst om hvad jeg kan forvente i nyhedsbrevet, før at jeg vil tilmelde mig det.

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
eyh lyd - hvor irriterende, lav det valgfrit så folk selv kan slå det til.

Derudover synes jeg den virker utrolig mørk og dyster, samtidig med at der er placeret en række bokse hist og pist på siden, der er ikke nogen linier at følge eller noget.

Mange af funktionerne skal man gætte sig til hvordan fungere, som f.eks at komme tilbage til menuen, skal man trykke på et kryds på siden, når man skal scrolle er det ikke de normale pile men en boks man skal hive rundt i.

Nyhedsbrevsboksen kan man forgæves fosøge at klikke på uden der sker en dyt.

Bottomline - jeg ville forlade siden meget meget hurtig hvis det ikke var fordi du bedte om et førstehåndsindtryk af siden.

Håber du kan klare den hårde kritik ;)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-07-2007 11:13:55 Forfatter: Brian Nielsen
 


Jeg bliver temmelig forvirret af siden og er meget i tvivl om hvad du laver og hvad du vil med siden.


Der mangler også noget tekst om hvad jeg kan forvente i nyhedsbrevet, før at jeg vil tilmelde mig det.




Læs lige min indledning i dette indlæg... igen ;-)

Og lyden, tja... eksperiment! Som nævnt så er siten under udvikling og forskellige virkemidler skal testes af ;-)
Tak for feedback, Brian - appreciate it!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-07-2007 11:17:36 Forfatter: Martin Tygsen

Håber du kan klare den hårde kritik ;)


Helt sikkert, Martin - og synes ikke kritikken er hård - den er konstruktiv - spørger jo netop på feedback for at forskellige indtryk af siten - og du er jo pro på netop det område, så din mening har stor værdi.

Når du pointere de ting som du gør, kan jeg sagtens følge dig. Lyden er valgfri - men skal slukkes... og altså ikke tændes
Og yep, siden er mørk - dyster ved jeg ikke - og ja, funktioner skal man gætte sig til - men igen, det skal testes af ;-)

Tak for feedback, Martin!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs lige min indledning i dette indlæg... igen ;-)

 

Jeg beklager!

 

Jeg ved at jeg risikere at få hug, hvis jeg er enig med Martin ;-)

Men jeg er altså enig i at den er lidt for dyster.

 

Derudover synes jeg det er rarest hvis menulinien er tilgængelig altid, så jeg ikke skal en tur forbi forsiden, for at tjekke de andre sider ud.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Du får da ikke hug, Brian - slet ikke - jeg spørger på feedback og input!
Mente blot du skulle læse min indledning igen i forhold til din første kommentar - du savnede indhold, og jeg påpegede netop at indholdet ikke var på plads.

Ønsker feedback på udseende, brugervenlighed, førstehåndsindtryk --- hvad der er puttet i af indhold er jo rent teknisk fuldstændig underordnet - bortset fra at det ikke er en site der skal danne rammen om en webshop, men en "præsentation".

Jeg forstå hvor det dystre kommer fra - muligt der skal arbejdes med farvevalget.

Og ja, rarest med menu tilgængelig hele tiden... bemærk dog krydset øverst på hver side der popper frem for menuen... igen en "tester".

Tak for meldingerne, Nielsen!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Udover at at det er svært at se hvad du vil med hjemmesiden så virker den kaotisk. Det flyver farer rundt med tekstbokse der kommer ind fra hid og did. Det virker ikke som om der der er en ide med hverken lyd eller tekstbokse, men mere som om det er fordi man kan.

 

Når det er sagt så er det en meget dårlig ide at bygge hjemmesider op i flash. Det bliver et problem for dig at få søgemaskinerne til at registrere noget som helst fra din side.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse - nu har jeg gjort, som du bad om et par gange - at læse indledningen på din første kommentar. Så hvis jeg har forstået dig ret, så er det udelukkende design, rammen (eller måske designrammen) du vil ha'' feedback på. Både Brian og Martin har forsøgt sig med kommentarer, men det er såvidt jeg kan læse kun om de eksperimenterende ting, som alligevel måske/måske ikke skal bruges. Så jeg vil nøjes med at kommentere design/rammen - altså den sorte baggrund og de to henholdsvis meget blå og meget brune felter samt det hvide felt med menuen: Umiddelbart synes jeg det er svært helt at se designet/design idéen, når jeg skal se bort fra alle de eksperimenterende ting og kun fokusere på den sorte baggrund og de to farvede felter/søjler. God weekend :-)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Svend: Jeg er bekendt med at flash ikke er ideelt til SEO.

Henrik: Brian savnede indhold, henviste blot til at der netop ikke var noget indhold.. endnu... derfor bad jeg ham læse mit oprindelig indlæg igen (det er noget, Brian og jeg har kørende... vi er tit i ordveksling her på Amino..hehe!)

Til Svend - og Henrik - tak for feedback!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)