Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sletter jeg CVR nummer?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lagt planerne på hylden og vil ikke gå videre med den idé jeg først fik. Ihvertfald lige pt, men jeg har oprettet et CVR nummer og får gebyrer, fordi at jeg ikke indberetter moms. Hvordan sletter jeg min virksomhed fra CVR, så jeg ikke får disse opkrævninger?

Jeg kan ikke finde det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Webreg_aendre_virksomhed__lukke_virksomhed

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46560
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

på det link du fik men lad os lige lægge til, at du selv når du nu sletter, skal 0 indberette moms året ud = også efter nytår for kvartal 4

Det gør du ved at logge ind på skat.dk som virksomhed og gå til punktet moms - her vil der være et punkt der hedder 0 indberetning - og det klikker du bare på og så ser du let hvordan du 0 indberetter. Gør det omgående - fristen for 3. kvartal var igår - men den kan godt være åben for dig endnu, og så sparer du de vistnok 800 kr i dummebøde. Du kan også ringe til dem og argumentere mod dem du allerede har fået, men om det hjælper ved jeg ikke.

I alle fald ind NU og nulindberet for tredie kvartal og så går du ind igen og gør det efter nytår - 0 indberetter for 4. kvartal senest 11 feb 2013 - så har du momsindberettet til dit firma var lukket, for det kan du jo nu tidligst gøre her i november

Du skal så også være opmærksom på, at du skal udfylde den udvidede selvangivelse for 2012 fra punkt 111 og et stykke frem - med 0 hvis du slet ikke har haft aktiviteter. Så skulle du gerne være ude af det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46560
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Julien:
Du kan lukke dit CVR-nummer på Virk.dk med dit NemID
men du vil stadigt få momsbod for 3 og 4 kvartal hvis du ikke 0 indberetter og du skal stadigt udfylde udvidet selvangivelse for 2012 i begyndelsen af 2013. Du må ikke tro det rækker du har lukket det på det link, men det er helt korrekt, at du skal lukke virksomheden den vej også

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Cookie,



Hvor er det fedt :) jeg lærer noget nyt af alle dine indlæg...


- tak :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv forsøgt at lukke et CVR nummer ned, dog uden succes. 

Dit link på webreg, siger min blot "CPR-systemet er ikke tilgængelig", nogle der ved hvad det kan skyldes?

På forhånd tak

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46560
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

du må mene den siger CVR systemet ikke tilgængeligt - hvornpår kommer den fejl, er det før eller efter du logger ind med din nemID eller digital signatur?

Prøv evt at bytte browser - Iexplorer, chrome osv for at se om en anden browser virker

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Det skyldes et problem i en bagvedliggende service.

Du burde godt kunne komme videre alligevel - Hvis du logger på med dit NemID Erhvervs siger systemet:

Webreg kan ikke finde adressen på dit arbejdssted. Indtast adressen i felterne nedenfor og fortsæt. Men hvis du bruger NemID privat, så kan man ikke komme videre. Mon ikke de får det løst til imorgen?
/Julie
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh, okay. Tak så må det være der svaret ligger. Har nemlig forsøgt at logge ind på nem id privat, og kan da også logge ind, men kan ikke komme videre.

Håber det bliver klaret til i morgen.

Fortsat god aften.

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)