Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvilke kan I anbefale ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er de 249,-inkl betalingsmodul etc.? :-)

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre for dyrt i forhold til Golden Planet, Dandomain m.v.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Katrine!

Prestashop er et genialt gratis system og tager ingen tid at installere. Når du har installeret det kan du udvide med et "template", som er et færdigtdesign - det koster mellem 500 og 1500 kr. :)

Det er i hvert fald den billigste løsning :)

Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Besos ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

katrines:
Desværre for dyrt i forhold til Golden Planet, Dandomain m.v.


Når du sammenligner priser fra Golden Planet og Dandomain, så vær lige opmærksom på hvad du får: Hos DanDomain udgår du som regel ALDRIG at købe ekstramoduler. Jeg har kunder der bruger DanDomain, som betaler 800-1000 kr. pr. md.

Du får i INGEN af de ovennævnte shops et unikt design - det skal du så ud og betale for. Mit bud er, at du ikke undgår at skulle ligge 5.000 - 10.000 inden du er køreklar, hvis du vil have noget der er effektivt og giver dig en ordentlig konverteringsrate.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:


Du får i INGEN af de ovennævnte shops et unikt design - det skal du så ud og betale for. Mit bud er, at du ikke undgår at skulle ligge 5.000 - 10.000 inden du er køreklar, hvis du vil have noget der er effektivt og giver dig en ordentlig konverteringsrate.

Hej Thomas,

Hun bad om den lette og billige løsning. At få lavet en komplet webshop med unikt design er bestemt ikke billigt.

Bedste hilsner

Jimmy

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

katrines:

Hvilke webshops kan Ianbefale ?

Den skal være nem, pæn, og ikke for dyr :-)

Hej katrines!

Skal ikke udtale mig om hvilket shopsystem der er bedst. Der er nemlig rigtigt mange gode systemer.

MEN jeg har meget stor erfaring med online markedsføring af webshops og har i en årrække markedsført en af DK bedste shops med hundeudstyr og hundefoder. Og det er en branche med meget stor konkurrence og jeg tror at det er de færreste hundeshops der tjener penge. Så skal man have en chance, så er det en absolut nødvendighed med en shop, hvor alting fungere 100% optimalt. Så lad vær med at spar på netop udviklingen af shoppen. Min klare erfaring er at en shop til 40k har langt større chance for at tjene sig ind igen hurtigt end en shop til 5k. Så det er blot en reminder om at hvis man starter "bagud" så er vejen frem nær umulig!

Mvh.

Johannes

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,
Jeg ved ikke om du har læst hele tråden, men jeg har afgivet et tilbud på 1.995 i oprettelse og 399 pr. md. i 18 måneder for en unik designet webshop.

En hurtig beregning vil nok vise, at det rent faktisk er væsentlig billigere end mange af de løsninger, hvor man får en "færdig" shop. Der vil ALTID være tilpasninger der skal foretages og hvis man ikke selv kan, så er det forbundet med omkostninger.

Så jeg synes absolut jeg er kommet med et bud på en billig løsning. I sidste ende handler det jo om konverteringsrate - det står en frit for at gætte på, om en unikt designet shop sælger bedre end en standardløsning. Jeg kender godt mit gæt :)


Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - lyder som et super tilbud :-)

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Oki tak, men så at den kun var engelsk , kan man få dansk sprog på til danske kunder, ogde tog gebyr pr. transaktion,men det går måske lige op med prisen på de øvrige ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)