Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed skylder Privat penge. Rykkergebyr?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

John Nielsen:

Det er i strid med Aminos regler om at hænge navngivne virksomheder eller personer ud i debatten.

Det gælder også, når man let kan gætte navnet ud fra rim.

Hold venligst debatten i generelle vendinger og anonymiseret.

På forhånd tak.

Helt iorden, jeg har tilladt mig at linke til mit FB indlæg på deres egen FACebook væg hvor de har bedt mig om at holde korespondancen, så jeg går ud fra at det er iorden :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Guess not.. Jamen censur to the extreme ;)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

BruunMedia:
 Guess not.. Jamen censur to the extreme ;)

Per, du er da garvet debatør på Amino og kender reglerne. Det overrasker mig da lidt, at du kalder håndhævelse af Aminos meget klare regler på området for censur.

Dit indlæg blev anmeldt, og derfor bliver vi opmærksomme på det. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

BruunMedia:
 Guess not.. Jamen censur to the extreme ;)

Per, du er da garvet debatør på Amino og kender reglerne. Det overrasker mig da lidt, at du kalder håndhævelse af Aminos meget klare regler på området for censur.

Dit indlæg blev anmeldt, og derfor bliver vi opmærksomme på det. 

Jeg kender godt reglerne, men jeg hænger ikke nogen virksomheder ud(efter du rettede indlægget) og refere til den helt offentlige korespondance teleselskabet & Jeg har, hvor de selv har anmodet om at korespondancen foregår over FB. Så fuldstændigt legitim reference efter min mening :)


Jeg er nok blevet lidt rusten efter lang pause ;)

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender også reglerne men håndhævelsen af dem er helt forkert. Det kunne have været gjort mere diskret men nu er tråden løbet af sporet.

Derudover blev jeg udelukket fra at give stjerner efter at have givet moderatoren 1 stjerne. Jeg synes det er helt forkasteligt at man ikke må være uenige med moderatorne her på sitet. Det er en endnu værre censur. Der gik ikke mere end 10 sekunder fra stjernen var afgivet til jeg var udelukket.

Jeg gav 1 stjerne fordi det var et dårligt indlæg som ikke bidrager til debatten. Derudover får disse indlæg altid debatten til at køre af sporet.

Men jeg opfatter nu nærmere det at få et "rap over fingrene" ved ikke at kunne give stjerner som en rigtig dårlig men morsom joke. Hører det virkelig til et debat forum for iværksættere?

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Det er i strid med Aminos regler om at hænge navngivne virksomheder eller personer ud i debatten.

Tak for den oplysning.

John Nielsen:

Det gælder også, når man let kan gætte navnet ud fra rim.

Ved du, og  om den regel gælder altid og under alle omstændigheder på Amino, eller om der er undtagelser, hvor reglen ikke gælder ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jurarådgiver Ulrik Guldbæk:
Ved du, og  om den regel gælder altid og under alle omstændigheder på Amino, eller om der er undtagelser, hvor reglen ikke gælder ?

Må det være tilladt med et gratis gæt? Jeg vil tro den gælder altid - og et gratis gæt mere? Jeg vil tro du har et eksempel hvor du ikke mener den blev brugt?

Bare gætBig Smile (som med overtrædelse af de fleste typer, så skal de opdages for at blive taget hånd om)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Må det være tilladt med et gratis gæt?

Jeg vil nødigt udtale om, hvad der er tilladt på Amino. Men jeg har ikke positivt kendskab til en regel om, at det koster penge at gætte. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle, der har et pengebeløb til gode, der skulle være betalt, har ret til at pålægge 3 rykkergebyrer på max 100 kr. pr rykker.

Der skal gå mindst 10 dage mellem hver rykker.

Staten, der også i denne sammenhæng er perverst grådig, kan pålægge 250 kr. i rykkergebyrer,

Tilmeldt 12. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har søgt på Google og har svært ved at finde svar.

I mit tilfælde har jeg et tilgodehavende fra en virksomhed. Mit tilgodehavende er sendt i inkasso af virksomheden. (Lang historie med mange kundenumre og forkerte adresser og penge som virksomhedens kundeservice har flyttet rundt på osv.)

Jeg har også sendt skriftlig klage til virksomheden, men de nægter at svare skriftligt. Jeg har rykket for svar på min klage i næsten halvandet år, inden jeg endte i inkasso.

Da inkasso har overtaget sagen, så er det vel nu dem der skylder mig pengene?

Kan jeg bare opkræve dem fra inkassoselskabet? Nogen tips til hvordan jeg bedst gør det?

Mvh.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)