Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg DIG med på yogarejse?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Agoy Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er i gang med at starte mit nye firma op med yogarejser.

Jeg er uddannet yogalærer og underviser til daglig ved siden af mit studie. For et lille års tid siden tog jeg på yogarejse gennem en dansk arrangør og underviser - og hold op, hvor blev jeg skuffet! Men nu er jeg ikke typen, der sætter mig ned og tuder, så jeg tænkte med det samme: Dét kan jeg sgu gøre bedre!!

Nu har jeg arbejdet med mine idéer, fået replies på spørgeskemaer og skal til at søsætte min første yogarejse til sommer :D
Denne sommer går yogarejsen til Nepal, da jeg det næste halve år skal i praktik i Nepal og derfor har god tid til at få kontakter og få det sidste på plads.

Men inden jeg springer helt ud i det, vil jeg meget gerne have lige netop DIT besyv med, så jeg kan lave de yogarejser, som ville få DIG op af stolen og afsted på yogarejse - uanset om du aldrig har dyrket yoga eller får abstinenser, hvis ikke du når din morgenyoga ;)

Som udgangspunkt kommer yogarejsen til at foregå til sommer i enten én eller to uger. Vi bor på et resort/hotel/retreat og får serveret lækker, vegetarisk mad tre gange dagligt. Du bliver naturligvis hentet i lufthavnen og får ved ankomsten på hotellet en times gratis massage så du kan slippe trætheden fra rejsen og stressen fra Danmark. Resten af eftermiddagen pakker du ud, slapper af og vi mødes til fællesmiddag, hvor jeg gennemgår feriens program.
Næste dag dyrker vi yoga i 2 timer (TID?), og resten af dagen ???.
Ved afrejse bliver du naturligvis også kørt til lufthavnen, hvor du får en mp3 til din ipod med en guidet afspænding, så hjemrejsen bliver så behagelig som muligt.

Jeg har ET HAV af idéer til mere indhold på rejsen, men da det er DIN ferie, vil jeg hellere spørge dig :)

-Hvornår ville du rejse? (hvilke uger?)

-En eller to uger?

-Hvad skulle få lige netop DIG til at tage på sådan en ferie?

-Hvad tid på dagen, skulle yogaundervisningen foregå?

-Foretrækker du yoga én eller to gange om dagen?

-Og hvad tid på dagen?

-Ville du rejse alene, med din veninde, mand, eller lignende?

-Ville du foretrække all-inclusive eller vil du hellere selv undersøge byens restauranter?

-Skal der være andre oplevelser, såsom meditationsundervisning, rundvisning i Kathmandu, udflugt til Bodnath templet eller lignende?

-Hvilke type yoga? Flow (hurtig), hatha (langsom), Partneryoga (to og to), acroyoga (Akrobatisk yoga, som de fleste kan lære), gravidyoga, Hot Yoga (i opvarmet rum), etc?

-Kunne du tænke dig at høre foredrag på ferien?

-Hvad skulle formålet med din rejse være?

-Ville du helst bo alene eller på værelse med en af de andre?

-Ville du helst bo i Kathmandu eller ude i nogen af Nepals mindre byer?

-Hvor meget 'fritid', uden planlagte aktiviteter ville du gerne have?

-Skulle der være yoga hver dag, eller vil du f.eks. være foruden i weekenderne?

-Kunne det være interessant med filosofiundervisning om yoga og mindfullness?

-Mangler der noget på yogarejsen for at den bliver helt perfekt? :)

Jeg glæder mig til at se dit svar og kunne servere en DRØMMESOMMERFERIE for dig :)

Namaste

Engel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)