Hej Jeg har startet e-callcenterforum.com op for at kunne skrive om mine interesser og kompetencer indenfor online kundeservice og de teknologier, som findes på området. Jeg vil gerne høre jeres mening om farvevalg og logoet. Er ikke selv helt tilfreds, så kom gerne med nogle farver, som I synes er bedre. Er der andre kategorier, som kan være med, når vi taler om online kundeservice? Hvad med blog muligheden skal den være der, er skal jeg fjerne den? Da jeg skriver om alt relevant teknologi er CRM selvfølgelig også inkluderet, så hvis nogen af jer kunne tænke at skrive om jeres CRM virksomhed på engelsk, så er I velkomne. Til andre, som ikke har en virksomhed indenfor online kundeservice. Hvis I har lyst til at skrive om online kundekontakt, hvor I har haft en god eller dårlig oplevelse - manglende svar, live support, spændende support muligheder, så opret jer. Hvis I har en adsense kode, så indtast den, så deles adsenseindtægter 50 / 50. e-callcenterforum.com Jeg mangler skribenter og producenter indenfor følgende kategorier. |
Hej ;-)
Lidt respons på logoet. Jeg tror, det har vanskeligt ved at fungere grafisk, fordi dit navn er så langt. Hvorfor ikke nøjes med: e-callcenter.com
Du vil nok have gavn af at vælge en koldere fave til logoet. En tertiær jordfarve sammen med de kolde blå er ikke det optimale valg set fra mit synspunkt. Alternativt kan du, hvis du er glad for den grønne, få den til at hænge lidt bedre sammen med resten af siden, ved at gentage den i mindre mænger lidt længere nede på siden, men bedste valg er sandsynligvis at udskifte den.
Held og lykke! Jeghåber, du får succes med dine projekter!
Mvh
Leena