Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-callcenterforum.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har startet e-callcenterforum.com op for at kunne skrive om mine interesser og kompetencer indenfor online kundeservice og de teknologier, som findes på området.

 

Jeg vil gerne høre jeres mening om farvevalg og logoet. Er ikke selv helt tilfreds, så kom gerne med nogle farver, som I synes er bedre.

 

Er der andre kategorier, som kan være med, når vi taler om online kundeservice?

 

Hvad med blog muligheden skal den være der, er skal jeg fjerne den?

 

Da jeg skriver om alt relevant teknologi er CRM selvfølgelig også inkluderet, så hvis nogen af jer kunne tænke at skrive om jeres CRM virksomhed på engelsk, så er I velkomne.

 

Til andre, som ikke har en virksomhed indenfor online kundeservice. Hvis I har lyst til at skrive om online kundekontakt, hvor I har haft en god eller dårlig oplevelse - manglende svar, live support, spændende support muligheder, så opret jer. Hvis I har en adsense kode, så indtast den, så deles adsenseindtægter 50 / 50.

 

e-callcenterforum.com

 

Jeg mangler skribenter og producenter indenfor følgende kategorier.


Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ;-)

 

Lidt respons på logoet. Jeg tror, det har vanskeligt ved at fungere grafisk, fordi dit navn er så langt. Hvorfor ikke nøjes med: e-callcenter.com

 

Du vil nok have gavn af at vælge en koldere fave til logoet. En tertiær jordfarve sammen med de kolde blå er ikke det optimale valg set fra mit synspunkt. Alternativt kan du, hvis du er glad for den grønne, få den til at hænge lidt bedre sammen med resten af siden, ved at gentage den i mindre mænger lidt længere nede på siden, men bedste valg er sandsynligvis at udskifte den.

 

Held og lykke! Jeghåber, du får succes med dine projekter!

 

Mvh

 

Leena

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Leena.

 

Tak responsen.

 

med hensyn til navnet, så skulle det indeholde internettet være omkring callcenter og skulle skabe debat og ny tanker.

 

E-callcenter.com var desværre optaget.

 

 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg har tilmeldt mig og glæder mig til at være med!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders.

 

Kanon. Du var en af dem jeg helt klart havde i tankerne.

Jeg har godkendt dig og ser frem til dine indlæg.

Husk at sætte dit adsense id i din brugerprofil...Jeps det allerede gjort.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)