Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Raskedrenge.dk i ny og bedre layout ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tidligere fået feedback på min webshop her på amino...Har taget det til mig og Jeg har nu lavet og fået lavet/ en masse ændringer, således at min webshop fremstår ganske anderledes.


 

Vi er ikke helt færdig inu...så har du en kommentar et råd eller andet vi skal have ind over, her inden den er færdig redigeret, høre jeg gerne fra alle jer aminoer:)

Konkurrence feltet bliver lavet om til ikke at være en konkurrence, men ved at tilmelde sig nyhedsbrevet, deltager man i lodtrækningen hver månede.

Der mangler nogle farvet bjælker rundt omkring...de gamle er brune, de skal være turkise...

Betalings logoerne skal placeres rigtig men hvor er det ??

Hvor skal informationerne stå ??? ( pt er de til venstre samt for neden)


men jeg tænker i finder flere ting, jeg skal have bearbejdet

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er kun to ting du bør gøre ved det:
1. Ved betalingskortlogoerne er JCB-logoet større end allle de andre. De burde have samme størrelsesforhold
2. Ved betalingskortlogerne mangler logoet for Maestro, ingen gider at bladre alle siderne igennem for at finde ud af hvorvidt man tager Maestro eller ej. (Altså hvis man nu skulle have sådan et)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville nok ændre menuen under "legetøj". Hvorfor er den inddelt i mærker når de andre menuer er inddelt efter, hvilke ting der er i dem - bluser, huer, bukser osv? Fx har jeg ingen ide om, hvem der laver de forskellige ting og derfor skal jeg alle mærkerne igennem for, at finde de ting jeg leder efter og når nu de andre menuer er inddelt sådan, så vil jeg også gøre det i "legetøjs" menuen.

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Linda!

 

Jeg har været inde og kigge din hjemmeside igennem og er "faldet" over følgende:


  1. du bør gå dine sider igennem for stavefejl. Jeg har fundet mange på forskellige sider :-)

  2. Det du har skrevet under firmaprofilen kommer også frem når jeg klikker på betingelser og vilkår. Ved ikke om det er bevidst fra din side ?

  3. Jeg kan godt lide dit logo. Det er enkelt og friskt, og den turkise farve er flot i den sammenhæng. Jeg synes dog at logo-feltet foroven er meget tomt i højre side. Umiddelbart tænker jeg at du kunne hive betalingskortene derop. Jeg synes altid selv det er rart at de "stikker" i øjnene på mig når jeg kommer ind på en hjemmeside.


Jeg håber du kan bruge mine kommentarer til noget :-)

 

Jeg vil meget gerne selv have feedback på min hjemmeside hvis du har tid og lyst.

Fortsat god vind til dig og dine mange raske drenge!

 

lisa b


- online livstilsforretning for den kræsne og kvalitetsbevidste

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)