Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer med de forskellige indløsere, da jeg skal have fundet ud af, hvilken jeg skal vælge.

Da det er en dansk webshop (Prestashop) kommer jeg jo ikke udenom at tilbyde betaling med dankort eller visa/dankort. Derudover regner jeg med  som minimum også at tilbyde visakort. Er det muligt at tilbyde betaling med disse kort og kun have en indløsningsaftale ? Hvilke betalingskort er efter jeres mening et minimum ?

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også have en betalingsgateway der vil jeg anbefale QuickPay. Skriv PM til mig for at få QuickPay til kun 149kr pr måned.
Ved betalingskort vil jeg så anbefale EUROLINE de tager kun en procentsats pr ordre. Der får du alle Visa, Mastercard og flere. De vil også snart modtage Visa-Dankort med QuickPay. Hvis du vil have Dankort skal du til Nets/Teller det koster så lige 1000kr pr år og 250kr i oprettelse. Dankort bliver ikke brugt så ofte mere da de snart udløber og mange får Visa-Dankort.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Euroline til Visa, Master m.fl.
Det har fungeret uden problemer i 2 år.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den klart billigste for dig at starte med, er Euroline, da de ikke tager noget i oprettelse- eller årsgebyr. Du kan få et tilbud fra dem med det samme ved at udfylde formularen her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp 

Du kan sagtens tage imod Visa/Dankort også gennem os/Euroline, som er det primære kort brugt i Danmark. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pedersen:

Den klart billigste for dig at starte med, er Euroline, da de ikke tager noget i oprettelse- eller årsgebyr. Du kan få et tilbud fra dem med det samme ved at udfylde formularen her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp 

Du kan sagtens tage imod Visa/Dankort også gennem os/Euroline, som er det primære kort brugt i Danmark. 

Hej Thomas,

Med ovenstående mener du vel, at VISA-delen i Euroline-aftalen fint tager visa/dankortet? Euroline understøtter vel ikke Dankort, hvis ikke de havde visaet koblet på - right?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:
Med ovenstående mener du vel, at VISA-delen i Euroline-aftalen fint tager visa/dankortet?

Helt rigtig. Der benyttes Visa delen på kortet. 

Det rene Dankort (som "heldigvis") kun står for 5-10% af Dankort-betalinger, er noget Nets har monopol på. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke enig i at det kun er 5 - 10 % der bruger dankort - på min shop - www.dk-shoppen.com   er det langt over 50%

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger DIBS både i DK og i NO. Som et min i DK mener jeg er Dankort, VISA kort, men DIBS har

et vælg af muligheder. Prestashop har også et allerede eksisterende gratis modul til DIBS, så

det er meget nemt.

mvh

Thomas

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Euroline spørgsmål (har ikke læst meget på deres hjemmeside og syntes ikke jeg gider bruge tid hvis det er overflødigt :)  ) Hvordan foregår det med udbetalinger fra dem? Til dansk konto med et gebyr eller skal jeg oprette svensk konto for at det fungerer?

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)