Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilagering af salg

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

eksempel:

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligner mere en oprettelse af en vare end en ordre/salgsfaktura men jeg genkender ikke systemet

Hos mig ville jeg ha en vare - som nu den du sælger - vare nr 1, 2, 3 osv. og så ville jeg har fragt som andre - ex vare 10, 11, 12 - hvis du fast sælger fragt til 55 kr - så var det vare 10

Når salgsfaktura så skabes, så lægger jeg vare nr 1 ind (og den vil være med moms sats og blive konteret på 1100 varesalg og modkonto ville være øvrige kreditorer, for beløbet er jo ikke i banken, som så ikke ville stemme med bank udtog efter bogføring.

Var der fragt - og jeg solgte den fast til 55 kr, ville jeg i næste linje vælge vare 10 - og så stod der automatisk fragt og 55 kr og uden moms

Vare der også en ydelse jeg ville ha på anden konto end 1100, f.eks 1200 varesalg ydelse - så ville det være en 3. vare - alt sammen standard varer, så jeg bare har mine varer og indlægger så mange af dem jeg vil på samme faktura - helt som hvis en kunde købte en t-shirt, en buks og en bluse - på samme ordre og faktura - + fragt

Alt modkonto debitorer, og når fakturaen betaltes - bare vælge dens nummer så kommer alt frem og den flyttes fra debitorer tilgodehavender til banken som jo så nu stemmer

At jeg ikke genkender dit system er helt naturligt dog jeg kender kun mit eget i principEmbarrassed

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)