Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har set mig blind på webshoppen, hvad synes I friske øjne?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg åbnede min netbutik i foråret og har haft rimelig god medvind siden , men jeg er stadig ikke tilfreds med netbutikken trods rigtig mange timers arbejde.

 

Jeg sælger økologiske varer til børn (tøj, bleer osv.) og gør meget ud af oplysninger om produkterne.
Min hovedmålgruppe er forældre der i forvejen har taget stilling til det miljømæssige - men også den voksende gruppe der er interesserede og gerne vil vide mere om hvorfor de miljøvenlige valg er så vigtige.

 

Hveranden dag synes jeg siden er helt som den skal være, hveranden dag har jeg lyst til at begynde forfra...

 

Jeg har "købt" netbutikken hos DanDomain og har været godt tilfreds med det. Alt er indtil videre hjemmelavet, og det skal altså siges at jeg ikke har et pip forstand på computere...hvilket gør at jeg er noget begrænset til de umiddelbare løsninger DanDomain foreslår. :)

 

Hvad er jeres umiddelbare mening om siden? Er den tiltalende? Plat? Interessant eller irriterende...? Jeg har set så meget på den at det er svært at være objektiv...

 

Hilsen Mette


 

 

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes nu den er meget interessant.
Der er ingenting der burde rettes ved den

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg skulle ændre noget ved din hjemmeside, ville jeg nok give navigationslinjen i venstre side, samt den i toppen, en mindre forandring; det kunne være at opdele den venstre navigationslinje bedre, i stedet for at det hele står i én lang køre, samt at topnavigationen måske burde være i større skrift. Desuden "indledes" siden men en lang tekst, måske skulle den forkortes, og ønskede man at læse mere, skulle der fx være en "Mere..."-knap.



 



Det kunne også give plads til eventuelle produktbilleder på forsiden.



 



Men det er selvfølgelig bare min mening, der er mange muligheder, det er jo en ret spændende side! :)



 



 



Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,



Synes det er en fed idé og en spændende side som sådan. Nu siger du jo du har fin i sejlene og det er jo meget positivt.

Faldt og tænkte dog over et par småting

1) Nu er det jo en weshop, men kunne godt tænke mig at man præsenterer varene med lidt mere begejstring, det virker lidt faktuelt og synes godt du må sælge din fine idé lidt mere igennem.

2) En rød tråd gennem din produktpræsentation kunne støtte det i pkt.1 nævnte... pssst. snak evt. med en kvindelig grafiker med børn...

3) Den helt store øv for mig var UGENS TILBUD, og så uden noget tilbud  Det duer ikke, enten er der tilbud ellers skal linket væk. Ved godt logistikken sikket ikke er let på ugentlig basis, men kald det evt. kampagne. køb ind og sælg til det er væk og så en ny kampagne..

Men ellers fin idé helt sikkert...

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en mere fordi jeg lige læste de andre kommentarer
Ja forsiden burde nok være lidt mere sælgende med noget produktpræsentation, mange folk er meget visuelle og hurtige på nettet, så du har kun brøkdele af sekunder til at fange folks opmærksomhed, kaldes "stopeffekt" med et frækt ord...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for responsen - ugens tilbud midlertidigt nede da jeg har udsalg, men det er da rigtigt at punktet nok skulle væk...godt set! Det er jo nemlig lige et eksempel på det jeg ikke selv ser:)

 

Jeg vil se om jeg kan gøre siden mere visuel, jeg synes også selv den måske er lidt for faktuel...

 

Tak til jer fordi I ville hjælpe og tak til jer bag amino.dk for den gode idé amino er

 

Hilsen Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette.
Jeg har lige følgende tanker/forslag:



1. Når man putter noget i kurven, står der, at man skal kigge i øverste ventre hjørne....men det er jo i nederste venstre.



2. Skrifttypen Comic Sans har fået mange hug - og jeg giver også gerne et.  I det mindste bedre med bare én skrifttype over det hele.



3. Logoet er rigtig fedt - bare synd det er sådan lidt "uldent" i det.



4. Synes du skal slette "..." efter kategorierne.



5. Det er lidt svært at læse teksten på produkterne til højre på forsiden. Ved ikke, om det er fordi det er en smal og fed skrift?



Jeg synes i øvrigt ikke, at din side er FOR aktuel. Synes den er rigtig god.

EDIT: Faktuel, mente jeg selvfølgelig....



Held og lykke med det!



 



Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Mette !

 

Jeg synes du har en interessant forretningside, håber du får stor succes med butikken :-)

 

Hvis jeg skal give et par kommentarer med på vejen, så:


  1. springer den grønne farve i øjnene på mig - og ikke på en "fed" måde. Jeg synes dit logo er rigtig godt og interessant i forhold til de varer du sælger!

  2. bruger du generelt en meget lille skrifttype, som kan gøre det lidt svært at læse. Især når jeg klikker på menuerne i øverste linie.

  3. er jeg helt vil med at der er billedskift når jeg klikker nærmere på en vare. Hvordan har du fået den til det? Det synes jeg kunne være interessant at vide !


Håber du kan bruge mine kommentarer til noget

 

lisa b


- livsstilsbutik for den kræsne og kvalitetsbevidste !

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

 

Det ser lidt ud som den "grønne" økologiske farve bliver for domninerende. Jeg syntes ikke helt at siden kommer til at fremstå sammenhægende, her tænker jeg specielt på menuerne med den grønne farve. Der kunne endvidere godt bruges lidt flere krafter på, at beskirve produkterne lidt nærmere.

 

Ellers et rigtig godt koncept. 

 

Du nævner også der skal ske noget nyt med siden.

 

Jeg kan anbefale dig at prøve at skifte til Oscommerce som er et opensource hvor man kan installere mange nye features såsom afstemninger, auktioner etc.

 

Du er velkommen til at kontakte os hvis vi skal komme med et tilbud til dig:)

 

Med venlig hilsen

Web-creation.dk

 

Christian L. Knudsen

 

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Designet er godt på vej, her er mit imput.

 

Baggrund: Lav en fade fra mørk grøn til lys grøn.

Menu: Sammensæt design og lav menuen inde i designet

Borders: Grøn border omkring hele designet.

Topbanner: Er flot og sjovt, men i for dårlig kvalitet.

 


Side 1 ud af 2 (15 indlæg)