Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2995,- for 40 skarpe links (KUN 5 pakker)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg vil gerne give min linkbuilding pakke med 50% rabat til 5 personer (normal pris 5995,-)!

Min pakke er lavet til at give et billede af en naturlig linkprofil, og indeholder derfor nofollow, dofollow og billedelinks samt med direkte og skiftede flere ords ankertekster.

De links du får kommer primært fra eget linknetværk, hvor links er i unikke artikler. Men også nogle andre stærke links.

Pakken indeholder:

  • 5 links fra egne blogs med nofollow-tag
  • 5 links fra egne blogs med billedlinks.
  • 5 links fra egne blogs med direkte ankertekst
  • 15 links fra egne blogs med flere ords ankertekster
    -  Alle links er i artikler på min 200 ord.
  • 5 links fra ekstra gode egne blogs med en blanding af direkte & flere ords ankertekster
    - Alle links er i artikler på min 500 ord med relevante billeder/videoer.
  • Relevant link fra et stærkt leksikon
  • Link fra Hotfrog
  • 3 links ved kommentarer på relevante artikler på andre blogs/aviser på nettet

-       Ankerteksten vil være URL’en eller navn på kommentargiver og en blanding af do- og nofollow links.

ALT dette for kun 2995,- eksl. moms!

*Ønsker du at rette i pakken i forhold til linktyperne, finder vi bare ud af det!


Interesseret? Så skriv en mail til christopher@crmedia.dk, og så får du også lidt mere info mail med begrundelse af pakken opbygning.

HUSK KUN TIL DE FØRSTE 5 PERSONER.

God Søndag!

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)