Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.shop2billig.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
giv mig lii et feedback på www.shop2billig.dk

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden ser generelt ufærdig ud med tekster fra templaten rundt omkring, og så er dine meget kortfattede betingelser direkte i strid med gældende dansk lovgivning.

Kort sagt: Ikke et sted der udstråler nogen former for troværdighed eller forbrugersikkerhed.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Først og fremmest!, så fixet dit produkt billedsystem, det holder simpelthen ikke at brugeren skal hente alle billederne i stor format, selvom det er blevet "strukket" ned i størrelse, eller hvad man kalder det. Det får siden til at loade yderst langsomt, og man får hurtigt et meget dårligt indtryk af siden, virker lidt uprofessionelt, også fordi at billederne kvalitet i forstrækket version er meget ringe!

Derudover syntes jeg du mangler en rød tråd i designet, du har den grønne top på alle ting, hvilket også er fint nok, men f.eks. din menu i toppen kunne trænge til noget retouch, samt det virker igen uprofessionelt at have nogle "test sider" der nede til venstre, "page1, 2, 3" osv. En sidste ting jeg lige spottede på forsiden er at du har nogle tekster som trænger til lidt mere luft i content, altså forside teksten. Nu har jeg testet din side i firefox og derfra har du fået overstående information :)

Håber du kan bruge kritikken til noget positivt!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg ville jo gerne have at alle skal kunne se varene men jeg har svært ved at se hvor langsomt det går når vi i firmaet køre med 20 mbit men hva størrelse vil du mene skulle være passende så kunderne os kan se varene hvis du som kunde skulle købe varene
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor har du startet en ny tråd med det samme spørgsmål?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
På produktliste kunne størrelsen være 60x60 eller 100x100 og som stor størrelse når man klikker på billedet måske en 200x200 som max. Jeg får bl.a. et billede blæst så meget op, så jeg kun kan se 1/4 af det (og jeg kører med skærm i bredformat)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)