Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søger arbejde

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Amino'er!

Beklager på forhånd hvis dette opslag er placeret et forkert sted.

Lige på hårdt. Jeg har et kanont tilbud til dig! Jeg får lov til at sælge nogle af dine varer, det kan evt. være et produkt der ligger lidt i periferien, eller at du er alene mand på borgen, og mangler en studerende der brænder for salg, til at få afsat nogle af dine varer så du kan koncentrere dig om det du er bedst til, lave/skabe nogle nye produkter. Det er ren og skær win-win for begge parter. DU får en seriøs, engageret sælger der vil dig det bedst, sælge så meget som overhovedet muligt. Det bedste af det hele, det er gratis! Du forpligter dig ikke til noget som helst andet end en smule provision af det jeg sælger.. Det eneste jeg beder om, er at få alt af vide om produktet, så jeg kan repræsentere din virksomhed bedst muligt, og fremvise produktet på den bedst mulige måde, netop som det fortjener. Som sagt så har du INGEN omkostninger eller er forpligtet på nogen måde ved at kontakte mig. Det eneste du skal betale, er en smule provision af alt hvad jeg kan sælge. Derfor kan det ikke blive mere fordelagtigt for dig!

Jamen, hvad får han så ud af dig? Det JEG får ud af det er at beskæftige mig med det jeg synes bedst om, nemlig SALG. Jeg går til dagligt på HHX 3. år og brænder for salg. Jeg har en intention om at læse til handelsøkonom for derefter at blive sælger. Derfor vil jeg også kun være til rådighed uden for skoletid (men mit arbejde vil afspejle sig sådan, at man skulle tro jeg arbejde fuldtid), men her er der altså heller ingen begrænsninger. Jeg er seriøs og vil behandle dit produkt herefter! Jeg har både kørekort og egen bil, hvilket kun er endnu en fordel. Jeg gør det af ren og skær interesse, og for at tjene en bette skilling som studerende ved det jeg rent faktisk synes bedst om, samtidig med det giver mig en masse kvalifikationer fremadrettet. Ellers kan det nævnes at jeg er en moden 18 årig ung gut, der bor i Hobro. Hertil skal det siges at geografien på ingen måde bør spille nogle rolle. Der kan sagtens laves et fordelagtigt samarbejde, uanset om vi er adskilt i øst og vest.

Jeg vil meget gerne kontaktes til en seriøs og uforpligtende samtale og/eller hvis i har spørgsmål til mig som person, eller ser potentiale i at kunne bruge mig til noget andet i jeres virksomhed, som "studentermedhjælper" :)

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Fra  CLICLAC RUDERSDALFOTO Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg er stock-fotograf og har solgt mange stock billeder (micro-stock)  og jeg vil nu prøve at sælge direkt til bruger via min e-shop hvor jeg har nu ca 10.000 billeder.

Er du interesseret at hjælpe med det?

Mvh

Jean S

 

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jean,

Tak for dit svar. Det kunne godt have interesse. Vil du ikke sende en PM og uddybe det lidt.

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

 

Jeg har brug for en freelance sælger til sagl af E-cigaretter.. Noget du kunne have interesse i?

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er en fucking god holdning! Håber, at du finder en virksomhed, som man bruge dine salgstalenter. Good luck!

Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Frisk fyr:-)

Du er velkommen til at kigge på vores side www.fedepriser.dk og se om noget er det er noget du har interesse i at sælge. Vi vil gerne øge vores salg B2B så hvis det er et marked du er frisk på er du velkommen til at kontakte mig på kafi@fedepriser.dk

 

mvh

Kalle Fisker

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Kan du sælge dette koncept... free-app-design.dk ?

Kontakt mig gerne hvis du er interesseret :-)

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
HejMads ,


Det er sgu godkendt... :) hvor i landet er du fra, og har du bil...?



Vh. Mase
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)