Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tøjleverandør

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg søger ligeledes tøjleverandører - ikke fordi verden har brug for en anden
tøjforretning, men fordi jeg føler det er noget, jeg må gøre.  Der er nogle, der
anbefalder kontakte de nyklækkede tøjdesignere, og udstille deres tøj. Eller
tage kontakt til leverandører i udlandet. Jeg har prøvet her og der uden at
finde en potentiel og pålidelig kilde. Kan du eller en anden hjælpe mig? Jeg er
meget kræsen,med tøjets design.  Jeg søger exlusivt, klassisk, simpelt, elegant,
sofistikeret dametøj - jeg ved ikke hvor jeg skal henvende mig.

Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars Larsen,

Jeg søger ligeledes tøjleverandører - ikke fordi verden har brug for en anden tøjforretning, men fordi jeg føler det er noget, jeg må gøre. Der er nogle, der anbefalder kontakte de nyklækkede tøjdesignere, og udstille deres tøj. Eller tage kontakt til leverandører i udlandet. Jeg har prøvet her og der uden held. Kan du eller en anden hjælpe mig? Jeg er meget kræsen,med tøjets design. Jeg søger exlusivt, klassisk, simpelt, elegant, sofistikeret dametøj - jeg ved ikke hvor jeg skal henvende mig. vh

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

www.bricpro.com kan man enkelt finde frem til tøjfabrikker i Kina. Fabrikskartoteket på hjemmesiden omfatter fabrikker der matcher alle slags behov; både ift. kvalitet, ordrestørrelse og enhedspris. Der er fabrikker der benyttes af de største internationale brands og fabrikker der hovedsagelig henvender sig til opstartsiværksættere.

Vi har lagt utallige arbejdstimer i at finde frem til netop disse fabrikker, og verificerer dem ud fra deres produktionsforhold og arbejdsvilkår. Dertil tilbyder vi også et detaljeret indblik i fabrikkernes produktionsmuligheder. Man kan enten selv komme i kontakt med fabrikkerne gennem www.bricpro.com eller sende mig en e-mail på mads@bricpro.com, så skal jeg nok hjælpe med at finde frem til den ideelle fabrik. 

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)