Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

arbejdsløs og kvinde

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

 

jeg er arbejdsløs og ved at blive tosset oven i hoved af at gå hjemme og ikke få nogle rigtige svar på de ansøgninger jeg sender ud

Jeg har søgt pædagogmedhjælper og alt andet som jeg lige har fundet frem til det sidste år.

Derudover har jeg startet en blog og er igang med en hjemmeside som skulle vise den mere professionel side af mig.

Er der nogle som har nogle gode råd til et job jeg kan finde hvor det jeg kunne passe ind eller ikke lige har tænkt på.

lidt facts om mig, jeg er ikke sælger langt fra, er blevet fyret fre seven eleven sidste år og hvis jeg bedte om en anbefaling ville det nok ikke være pga salg men fordi jeg arbejder hårdt, så længe det ikke bag disken. heller ikke plejehjem, rengøring eller kok. Jeg har en student, og to fag på KUA mediesociologi og audiovisuel.

Jeg vil gerne lære noget mere om computer, og frisk på at starte et sted og bygge mig op.

Jeg har udviklet mig meget på det sidste år ikke pga abejdsløsheden men fordi jeg selv har lært at starte en blog og alt det omkring det, fulgt med på amino. startet sider på facebook feks en med den uperfekte krop. Generalt lært alt stille og roligt fra bunden af for ikke gå i stp men også udvikle det jeg føler for og prøve at gå efter hvad jeg drømmer om. at det så ikke er lykkes helt endnu, desværre, da jeg ikke kender nogle som kender nogle og har bare ikke lige fundet finten til at komme igennem muren til at sige her er jeg, men det skal ikke sætte en stopper for at jeg skal ud på arbejdsmarket snart.

Er der nogle som har nogle gode råd til hvad jeg kan søge af spændene job, hvor jeg kan starte fra bunden af og bygge mig op og lære mere hen af vejen.

hilsen ann

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du komme i praktik som arbejdsløs? Det kunne jo være en mulighed.

Fra Januar er jeg færdig med min Bachelor i design. Jeg vil gerne have et job hurtigst muligt, også starte min egen virksomhed i løbet af 2013.

Min egen plan for at finde job hurtigt er, at tilbyde min arbejdskraft gratis, - så jeg reducere risikoen for at blive afvist grundet manglende erfaring i de virksomheder jeg vil søge hos.

Derudover tænker jeg, at jeg vil lave en hjemmeside med mit CV, mit portfolie og en lille film om hvem jeg er.

Hvilken uddannelse har du, og hvad interessere dig? Hvis du føler du har brug for udvikling og for at lære, ville jeg nok selv vælge uddannelse, kursus eller praktik perioder, - og når du så føler dig klar ville du kunne sælge dig selv til en virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger jeg lige noget som er ment venligt og som en hjælp :) Men får du hjælp til at skrive dine ansøgninger? Når jeg læser dit indlæg herinde, kan jeg se at du kan være lidt uklar i dit sprog -jeg gætter på at det skriflige ikke lige er din stærkeste side ( så har du jo nogle andre ting som er!) Når man sender en ansøgning ud er det så vigtigt at sproget er klart og levende og ikke mindst at modtageren kan gennemskue din ansøgning lynhurtigt, for de har fået en masse andre! :)

Få evt en god veninde til at læse korrektur, eller spørg om du må se nogle af dine venners ansøgninger, så du har inspiration til at prøve og skrive den på en helt ny måde.

Held og lykke.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej begge

 

ja det jeg har skrevet herinde er bare lige skrevet hurtigt, så det er der ikke tænkt så meget over, men ellers har jeg lavet en ansøgning på svensk, dansk og eng. som er tjekket igennem af en som sidder og tjekker ansøgninger og er journalist som jeg har igennem min job coaching. hun siger at min ansøgning er rigtig god.

og ellers står jeg som eneforsøger og betaler alle regninger selv så et praktik job kan jeg ikke bare få uden at det er arbejdsformidlingen som sender mig ud. skal til møde på torsdag og så finder de ud af hvad jeg nu skal.

Var rigtig tæt på at få et praktik job i sverige men desværre ikke, men kæmper self videre.

 

tak for jeres svar

er sikker på du pernille er kræwer for det der jeg også og har ti års på grøn næste år

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg :) Det var 20 år i 2011, så jeg ved ikke om ikke tiden er kommet til at prøve noget nyt :)

 

 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

frederiksberg.dk - job og karriere

VIL DU VÆRE MED TIL AT TÆNKE ANDERLEDES OMKRING, HVORDAN MAN LAVER SKOLE OG FRITID I VIDENS- OG INFORMATIONSSAMFUNDET ANNO 2012?

er det noget ??

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm.. hvad med kasse/køkkenmedhjælper på nørrebro ???

Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for rådet, vil tjekke det ud.

hvis jeg ikke virkelig var håbløs i et køkken så var det en god ide.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ann.

Når jeg læser dine indlæg, kan jeg hurtigt danne mig et overblik over, hvad du ikke kan og ikke vil lave. Men jeg har svært ved at se, hvad du gerne vil og er god til. Måske er det tiden at få fundet det frem? At bliver klar over dine egne kompetencer, så du kan fortælle om dem til kommende arbejdsgivere?

Hvad omkring en computer er det, du gerne vil lære mere om?

Vil du være selvstændig? Eller er det lønnede jobs, du går efter?

Mange kærlige hilsner
Sana Sofia

Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej sana

 

i min profil kan du faktisk se hvordan jeg beskriver mig selv.

Jeg er en af dem man skal se arbejde får man forstå sig på mig faktisk, har flere gange fået afvide at jeg overrasker og er hårdt arbejder og meget effektiv og har et rigtig godt overblik. og ved hvordan det handler om at tage fat.

jeg ahr også arbejdet i næsten 10 år på grøn koncert på scenecrew, lyd, bar, og der lærer man rigtig meget, kunne sagtens arbejde videre på det, men det bare frivillig og kun nogle bestemte ting man kan så det ikke et fuldtidsjob, desværre.

grunden til at søger kundeservice indefor computer fordi så lærer jeg noget jeg muligvis kan bruge videre i andre fremtidige job og det godt at have på cv at kunne bruge computer.

Jeg har fået mange ros for at undervise i zumba i et gym i sverige, men fordi jeg var bedre end den normale underviser blev hun jealous og skabte en masse rygter om mig, som gjorde at det job har jeg så ikke mere. tyvärr.

jeg fik afvide at jeg er god til at få alle til at følge med og selvom man var dårlig var jeg god til at forklare og hjælpe til hvor der var brug for det.

ville gerne tage en udd i zumba men når jeg har 500 kr til mad har jeg nok ikke penge til en instruktør udd eller zumba udd, det koster mange penge.

 

så står ligesom og skal finde på noget nu når det jeg gerne vil ikke kommer til at lykkes, plus man kan ikke rigtig leve af at være instruktør, de fleste har et dagjob.

 

håber det hjælper dig lidt, har du en god ide om et job jeg ikke har tænkt på eller søgt endnu

 

tak for dit svar

 

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)